دیدار نهایی بیست و چهارمین دوه مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در قسمت تیمی(دونفره) بانوان برگزار شد و تیم مالزی به مقام قهرمانی دست یافت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این دیدار که صبح امروز یکشنبه( 27/11/92) بین تیم مالزی (انسلی و سونگ)  و ترکیه (نیلیهان ییگیت و اوزگه بایراک) برگزار شد در پایان تیم دونفره مالزی با نتیجه 2 بر صفر و امتیازهای 11-21 و 19-21 برابر حریف خود به پیروزی دست یافت و قهرمان رقابت های دونفره بانوان شد.

تیم دونفره ترکیه (نیلیهان ییگیت و اوزگه بایراک) دوم شد و تیم های دونفره (ساوانت و سارا سانیل) از هند و ( شانخو و چیاورم ) از مالزی مقام سوم مشترک رقابتهای دونفره (تیمی) بانوان را به خود اختصاص دادند.

لازم به ذکر است که در این رقابت های سخت تیم های دونفره نگین امیری پور و سحر زمانیان ، ثمین عابد خجسته و یگانه کرمانی(رده سنی نوجوانان)، الناز فیض منش و سارا کیوان (رده سنی نوجوانان) ، کیانا هاشمی و زهرا کهریزی (رده سنی نوجوانان) از ایران به مقام پنجم مشترک دست یافتند.

بیست و چهارمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر با شرکت بدمینتون بازان کشورهای کانادا، مکزیک، افغانستان، فرانسه، امریکا، انگلیس، سوئد، اندونزی، هند، عراق، جمهوری آذربایجان، کرواسی، قزاقستان، سریلانکا، مالزی، چین تایپه، ترکیه، اسلوواکی، فیلیپین، سوریه، پاکستان، ارمنستان و ایران در روزهای بیست و چهارم تا بیست و هفتم بهمن ماه جاری در 2 قسمت بانوان و آقایان با جوایز 15 هزار دلاری در تهران برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار