استاد "وحید اسدالهی" در چهارمین روز جشنواره موسیقی فجر گروه "رستاك" را در اجرایش همراهی كرد.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر در اجرای گروه "رستاك" در چهارمین روز بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر در تالار وحدت تهران، گروه رستاك در بیست و هفتمین شب از بهمن ماه با تدارك قطعه هایی از دو آلبوم " سرنای نوروز " و "هنه اقوام من" روی صحنه رفت.
 
هر یك از اعضای این گروه پرطرفدار موسیقی محلی كشورمان پیش از اجرای هر اثر توضیحی در رابطه با آن قطعه و همچنین منطقه مورد نظر برای مخاطبان ارائه می دادند كه این امر موجب درك هرچه بهتر قطعه های محلی از جانب مردم شد.

گروه رستاك در این كنسرت جشنواره ای , قطعه هایی همچون بارون بارون، رعنا، واستمك و قطعه ای بوشهری را اجرا كردند .

فرزاد مرادی خواننده گروه رستاك پیش از اجرای قطعه پرطرفدار "رعنا" به داستان این شخصیت اشاره ای كرد و گفت: داستان های مربوط به "رعنا" در هر نقطه از كشورمان به گونه‌ای نقل می‌شود.

گروه رستاك كه در جشنواره بیست و نهم به صورت تك سانس روی صحنه رفته بود، در این اجرا شاهد حضور جمع بسیاری از علاقه مندان به موسیقی محلی ایران زمین بود.

بهزاد مرادی دیگر خواننده " رستاك" در بخشی از این كنسرت گفت: به نمایندگی از دوستانم در این گروه به شما خوشامد می گویم و از شما به خاطر اینكه از میان تمامی اجراهای برگزار شده در امروز و در این ساعت در شهر تهران , كنسرت " رستاك" را انتخاب كرده اید، بسیار سپاسگذارم.

این گروه نامدار موسیقی محلی ایران زمین برای اجرای یك قطعه جدید كردی از استاد وحید اسدالهی برای حضور روی صحنه دعوت كرد.

همچنین هنگام اجرای قطعه بوشهری نیز از سازهای مختص این منطقه از كشورمان همچون ساز نی انبان استفاده شد كه موجب استقبال بی نظیری از جانب هواداران شد.

گفتنی است؛ گروه رستاك در بیست و هفتمین دوره از جشنواره موسیقی فجر نیز درخششی ویژه داشته است.

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.