کارشناس فوتبال گفت: مذاکراتی در رابطه با 18 تیمی شدن لیگ برتر به گوش می‌رسد.

بیژن ذوالفقار نسب در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون چند روزی است که مذاکراتی در رابطه با 18 تیمی شدن لیگ برتر فوتبال به گوش می‌رسد لیگ برتر چند سالی بود که 18 تیمی برگزار می‌شد و فدراسیون تصمیم به کاهش تیم‌های لیگ برتر گرفت.
 
کارشناس فوتبال افزود: امسال که لیگ برتر ایران 16 تیمی شده ظاهرا دوباره صحبت‌هایی شد که سال آینده به 18 تیم باز گردد که این به ضرر فوتبال ایران است این صحبت‌ها را تیم‌هایی که درحال سقوط،  و بیشتر این کار‌ها را افراد سیاسی  و نماینده‌های آنها در مجلسی انجام می‌دهند.
 
ذوالفقار نسب ادامه داد: فوتبال ایران از مشکلات زیادی با این 16 تیم دارد و حتی قرار بود جام حذفی برگزار نشود بازی‌ها فشرده برگزار شد و با این 18 تیم 20 % بر مشکلات باشگاه‌ها افزایش می‌یابد.
 
 کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: ایران بازیکنان شاخص کم دارد که در تمام تیم‌ها پراکنده شود حداقل برای هر تیم باید 5  الی 6 بازیکن شاخص داشته باشیم امسال لیگ خیلی ضعیفی برگزار شد اکثر تیم‌ها مشکلات اقتصادی داشتند هر 4 سال یک بار که جام جهانی برگزار می‌شود این مشکلات  به وجود می‌آید. 

انتهای پیام/
برچسب ها: کارشناس ، تیم ، مذاکره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار