سرپرست فرمانداری شهرستان قصرشیرین با اشاره به مشکلاتی که بسته شدن مرز خسروی برای هتل داران شهرستان ایجاد کرده، از پیگیری برای بازگشایی این مرز خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

یاور محمدی گفت : مرز خسروی یکی از مسیرهای اصلی تردد زوار و کاروان های زیارتی عتبات عالیات بوده که همه ساله کاروان ها و افراد متعددی از آن عبور و مرور دارند، اما امسال چندین مرتبه کاروان های زیارتی کشور ما در عراق مورد حملات انتحاری قرار گرفتند و به دلیل ناامنی های موجود در کشور عراق، مسئولین کشوری دستور توقف عبور و مرور کاروان های زیارتی و بسته شدن مرز خسروی برای عبور و مرور مسافر را صادر کردند.


سرپرست فرمانداری شهرستان قصرشیرین با بیان اینکه در گذشته روزانه 1000 تا 1500 نفر از مرز خسروی تردد می کردند، خاطرنشان کرد: حضور این تعداد مسافر تاثیر بسزایی در وضعیت شهرستان قصرشیرین هم از نظر اقتصادی و هم از نظر معنوی داشت.


به گفته محمدی با بسته شدن مرز خسروی از خرداد ماه امسال درآمد هتل داران به حداقل رسیده است.

وی با اشاره به فعالیت 13 هتل و زائرسرا در شهرقصرشیرین، یادآوری کرد: بیشتر این هتل ها با دریافت تسهیلات از دولت فعالیت خود را آغاز کرده اند و امروز به دلیل کاهش درآمد توانایی باز پرداخت تسهیلات خود را ندارند و با مشکلات فراوانی مواجه شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.