سایت "رنکر" که رتبه بندی های مختلفی را در زمینه های گوناگون انجام می دهد فهرستی از ستارگان هالیوود تهیه کرده که مسن تر از سن واقعی شان به نظر می رسند. این ستارگان هر روز از جذابیت شان کاسته می شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،سایت "رنکر" فهرستی از ستارگان هالیوود را تهیه کرده که مسن تر از سن واقعی شان به نظر می رسند.

 

 سایت "رنکر" که رتبه بندی های مختلفی را در زمینه های گوناگون انجام می دهد، فهرستی از ستارگان هالیوود تهیه کرده که مسن تر از سن واقعی شان به نظر می رسند. این ستارگان هر روز از جذابیت شان کاسته می شود. بسیاری از این ستارگان عمل های متحدد جراحی پلاستیک بدی را انجام داده اند که از زیبایی شان کاسته است.

 

نام "میکی رورک" بازیگر آمریکایی در صدر این فهرست قرار دارد. او متولد سال 1952 می باشد و همزمان با بازیگری ورزشکار رشته "بوکس" نیز بوده است. این بازیگر هالیوودی به دلیل عمل های جراحی متعددی که انجام داده چهره ای مسن تر از سن واقعی اش پیدا کرده است.

 

 

"کیت ریچاردز" دیگر ستاره هالیوودی است که در این فهرست قرار گرفته است. بازیگر، آهنگساز و تهیه کنندگان فیلم است که در سال 1943 میلادی متولد شده و اصالتا انگلیسی است. وی به شدت هم به هروئین اعتیاد دارد.

 

 

"اوزی آزبرن" بازیگر انگلیسی متولد سال 1948 نیز یکی دیگر از افرادی است که بیش از سن اصلی اش به نظر می آید. او هم چنین بازیگر برنامه های شبکه تلویزیونی "ام تی وی" نیز بوده است. وی در گروه های موسیقی شیطان پرستی فعالیت می کند.

 


 

همچنین "مارلون براندو" بازیگر معروف امریکایی متولد سال 1924 میلادی نیز در این فهرست قرار دارد.

 

"برژیت باردو" هنرمند فرانسوی، "لیندسی لوهان" هنرمند امریکایی، "استیون تایلر" بازیگر امریکایی و "آل پاچینو" بازیگر معروف هالیوود از دیگر ستارگانی هستند که چهره شان بیش از سن واقعی شان به نظر می آمد.

 

 


برچسب ها: ستارگان ، چهره ، عمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.