به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، اين کتاب در 313 صفحه ترجمه و توسط دفتر مطالعات و برنامهريزي رسانهها منتشر و در دسترس عموم قرار گرفته است.
بنا بر نظر نويسنده، کتاب گفتمان رسانه درصدد است طيفي از ديدگاهها را معرفي کند.
پاسخهاي يک تحليلگر گفتمان به رسانهها هم پاسخهاي شخصي هستند که سعي دارد الگوها و نظامها را فراتر از پاسخ و علاقه شخصي مشاهده کند و هم پاسخهاي کسي که در همان فرهنگ زندگي ميکند و متکي به همان منابع زباني است. اين کتاب تأکيدي ويژه بر دانش انتقادي در حوزه گفتمان و رسانه دارد، در هشت فصل همراه با يک مقدمه تنظيم شده است.ساختار کتاب با انديشه بهرهگيري از گفتمانهايي چينش شده است که بر اساس آنها طبقنظر مؤلف بتواند تحليل مشروح زبان، به ويژه موارد کاربرد آن را با تحليل ساختار اجتماعي و کارکرد فرهنگي ترکيب کند و همچنين اصطلاحات و مفاهيم کليدي در بخش واژه نامه گردآوري شده و توصيف شده است.
انتهای خبر/ش