در سمپوزیوم واکسیناسیون در افراد مبتلا به بیماریهای نقص ایمنی که یک اسفند برگزار خواهد شد اهمیت واکسیناسیون دراین بیماران مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکتر مسعود مردانی عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات بیماریهای عفونی و گرمسیری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: مرکز تحقیقات بیماریهای عفونی و گرمسیری دانشگاه سمپوزیوم یک روزه‌ای با عنوان واکسیناسیون در افراد مبتلا به بیماریهای نقص ایمنیرا پنجشنبه اول اسفندماه در تالار ابن سینای دانشکده پزشکی برگزار می‌کند. 

وی افزود: این سمپوزیوم با توجه به اهمیت نقش واکسیناسیون در پیشگیری از بیماری‌های عفونی و توجه خاص به گروه-های در معرض خطر و کاهش ابتلای این افراد به بیماری‌های عفونی برگزار می‌شود. 

دبیر علمی سمپوزیوم با بیان این مطلب که سمپوزیوم مذکور از امتیاز بازآموزی برای مشمولان آموزش مداوم برخوردار است اظهار کرد: این سمپوزیوم دارای حداکثر ۲۵/۳ امتیاز بازآموزی برای مشمولان آموزش مداوم است و گروه هدف آن متخصصان بیماریهای عفونی، داخلی، پزشکان عمومی، کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد و دکترای مامایی، کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد و 
دکترای پرستاری نیز می‌باشد. 

مردانی در خاتمه سخنان خود خاطرنشان کرد: پیش‌نیاز ثبت نام: علاقمندان به شرکت در این سمپوزیوم از طریق سامانه آموزش مداوم به آدرس www. ircme. irاست (کد شناسه برنامه: ۳۶۴۵۸) صورت می‌گیرد و ثبت نام نهایی در محل برگزاری سمپوزیوم انجام خواهد پذیرفت. 

گفتنی است، این سمپوزیوم برای فوق تخصصان ایمونولوژی و آلرژی اطفال، قلب اطفال، روماتولوژی اطفال، عفونی اطفال، غدد اطفال، کلیه اطفال، گوارش اطفال و نوزادان، اعصاب اطفال، خون و سرطان اطفال، جراحی اطفال، روانپزشکی اطفال و متخصصان بیماریهای داخلی، کودکان، بیماریهای عفونی و گرمسیری، دکترای بهداشت مادر و کودک و پزشکان عمومی ۲۵/۳ امتیاز دارد و 
برای کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد و دکترای مامایی، کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد و دکترای پرستاری ۲۵/۲ امتیاز در بر دارد. 

علاقمندان برای کسب اطلاع بیشتر می‌توانند با دبیرخانه سمپوزیوم با شماره۸-۲۲۴۳۹۹۶۳ مرکز تحقیقات بیماری‌های عفونی و گرمسیری تماس حاصل کنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار