می توان با اجرای برنامه های شاد و جذاب همراه با حفظ شئونات اسلامی و در راستای تقویت روابط اجتماعی و اخلاق دینی، زمینه های جذب گردشگر را در این استان فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛ اولین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر به ریاست معاون عمرانی استاندار زنجان برگزار شد.

معاون عمرانی استانداری زنجان در این جلسه با ابلاغ دستور العمل اجرایی ستاد هماهنگی خدمات سفر استان زنجان  ازمدیران دستگاههای عضو ستاد خواست تا طرحها و برنامه های پیشنهادی خود را تا روز سه شنبه هفته جاری جهت طرح در دومین جلسه این به ریاست استاندار زنجان برگزار خواهد شد، ارائه نمایند.

رحمتی با اشاره به تشکیل ستاد هماهنگی خدمات سفر با مصوبه هیئت دولت متذکر شد: با توجه به اهمیت فعالیت این ستاد، کلیه دستگاههای عضو، موظف به همکاری همه جانبه با ستاد بوده و انتظار می رود ضمن همکاری هرچه بهتر، زمینه ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران فراهم آید.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه ستاد هماهنگی خدمات سفر برای طول سال پیش بینی شده افزود: امید است مدیران دستگاههای اجرایی استان- فرمانداران و مسولان شهرستانی برنامه ها و طرحهای مناسب را فقط برای ایام نوروز پیش بینی نکرده و برای جذب گردشگران برنامه های جذاب را در طول سال اجرا نمایند.

 معاون عمرانی استاندار زنجان به برگزاری برنامه های متنوع برای جذب گردشگر اشاره کرد و ادامه داد: می توان با اجرای برنامه های شاد و جذاب همراه با حفظ شئونات اسلامی و در راستای تقویت روابط اجتماعی و اخلاق دینی، زمینه های جذب گردشگر را فراهم کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان در ادامه این  جلسه به افزایش نظارت بر تاسیسات خدمات گردشگری اشاره کرد و گفت: مدیران تاسیسات خدمات گردشگری تمام تلاش خود را در ارائه خدمات هرچه بهتر به گردشگران و افزایش رضایتمندی مسافران به کار گیرند

 یحیی رحمتی خاطر نشان کرد: در صورت بروز تخلف و اخذ شکایت هیچگونه گذشت و ارفاقی با این تاسیسات نخواهد شد./ش

 

برچسب ها: برنامه ، متنوع ، گردشگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.