مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی گفت: نشست دو روزه مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور، روزهای ۳۰ بهمن و ۱ اسفند در مجتمع ۱۳ آبان برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، ریحانی مسئول بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت:  نشست مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور به همت معاونت بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی برگزار می‌شود.

ریحانی افزود: بسیج دانشجویی به عنوان یک تشکل فراگیر در دانشگاه‌ها، نشست دو روزه‌ای را با حضور مسئولین حوزه‌های بسیج دانشجویی سراسر کشور به عنوان افسران جنگ نرم در تهران برگزار می‌کند.

وی افزود: در این نشست دو روزه که در روز های 30 بهمن و اول اسفند ماه در مجتمع 13 آبان برگزار می‌شود بیش از 700 نفر از مسئولین حوزه‌های بسیج سراسر دانشجویی کشور حضور خواهند داشت.

ریحانی ادامه داد: از برخی از مقامات کشوری و لشکری نیز جهت حضور در این مراسم  دعوت به‌عمل آمده‌است.

وی افزود: دراین نشست ضمن بحث‌های تشکیلاتی، نخبگان بسیجی در زمینه‌های گوناگون به تبادل نظر پرداخته  و از پیشنهادات و نظرات صاحب نظران نیز استفاده می‌شود.

وی در ادامه تأکید کرد: این نشست پیام‌هایی را به مسئولین و مقامات کشور در زمینه مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... خواهد داشت که این پیام‌ها طی نامه‌ها و بیانیه‌هایی به عنوان مطالبات نخبگان دانشجویی از دولت منتشر خواهد شد.

ریحانی افزود: درنشست فوق  از سفیر سوریه به عنوان کشور خط مقدم جبهه مقاومت قدردانی و پیام بازسازی سوریه توسط ملت ایران به وی ابلاغ و طومار حمایت از ملت سوریه به وی اعطا می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار