نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: اردبیل باید با چشم‌انداز شهر دینی بازسازی شود و طرح پیاده شهر باید مقدمه‌ای برای آغاز این طرح باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ منصور حقیقت‌پور در جریان بازدید از شهرک تخصصی آب نیر به همراه استاندار اردبیل با بیان این‌که ترمینال فعلی اردبیل باید به شهرک درمانی تبدیل شود و تمامی مطب‌ها و آزمایشگاه‌ها به این مکان انتقال یابد، افزود: دوره سنتی عمل کردن در کارهای اقتصادی به پایان رسیده است و اگر کارهای ما با رویکرد جدید نباشد قطعاً محکوم به شکست خواهد بود و هیچ نتیجه‌ای حصول نخواهد شد.

وی با بیان این‌که مجموعه شهرک تخصصی آب نیر یک مجموعه دانش محور است و هدف‌گذاری این مجموعه کلان است که در آن برای ورود به بازارهای دنیا سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد: مجموعه تسنیم نور دروازه‌ای برای ورود اردبیل به تولید برند حلال است و ما باید بتوانیم سهمی از تولید برند حلال در جامعه را داشته باشیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد‌: این‌که بتوانیم سهم قابل توجهی از تولیدات حلال را در دنیا داشته باشیم یک موفقیت بزرگ است و این امر موجب رونق منطقه و استان می‌شود.

حقیقت پور افزود: در تولید غذای کودک نیز وابسته به خارج از کشور هستیم و امیدواریم گروه‌های توانمند، به سرمایه‌گذاری در زمینه غذای کودک نیز ورود پیدا کنند و خط تولید این محصول را راه بیندازند.

وی گفت : باید مسئولان استان دست به دست هم دهند و برای تسهیل کارها کمک کنند، چرا که این سرمایه‌گذاران با مشکلات فراوانی روبرو هستند و باید از سرمایه‌گذاری در استان حمایت شود.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس با بیان این‌که اردبیل باید با چشم‌انداز شهر دینی بازسازی شود و طرح پیاده شهر باید مقدمه‌ای برای آغاز این طرح باشد، افزود: پیاده شهر در قزوین، اصفهان و سایر شهرها وجود دارد که موجب رونق گردشگری در این مناطق شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، بازسازی ، شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.