چیتول اجیوفور در مصاحبه مطبوعاتی گفت: "اسم این جشنواره مرا می‌ترساند و هیجان زده‌ام می‌کند.

به گزارش  حوزه سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از "لاین"؛ وقتی اسم چیوتل امیوفور را به خاطر برگزیده شدن در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد خواندند، دی کاپریون که در این بخش نامزد بود ایستاد و تام هنکس برای اجیوفور دست زد.  

اجیوفور هنگام دریافت جایزه‌اش گفت: "برای جایزه بفتا متشکرم. از دریافت این جایزه بسیار مفتخرم."

اجیوفور از مک کویین تشکر کرد و گفت: "برای کاری که کردی برای هنرمندیت، برای اشتیاقت در این پروژه متشکرم. به همه‌ی ما کمک کردی از پس آن بربیاییم. این جایزه برای توست. هم من و هم خودت می‌دانی من این جایزه را نگه می‌دارم اما در واقع برای توست."

در نشست مطبوعاتی اجیوفور اضافه کرد: "مدتی بود مک کویین را می‌شناختم و بعد از اینکه "گرسنگی" را به پایان رساند با هم حرف زدیم. به آمستردام رفتم تا با او درباره‌ی فیلم و زندگی و ایده‌ی کار صحبت کنیم. چند سال بعد او فیلمنامه‌ای برایم فرستاد و فکر کردم چه داستان فوق‌العاده‌ای دارد. تا به حال چنین داستانی راجب تجربه‌ی بردگی نشنیده بودم. حقیقتش ترسیده بودم، اصلا نمی‌خواستم در فیلمی که انقدر خاص است در مرکز قرار گیرم و فکر نمی‌کردم شخص مناسبی برای این نقش باشم. استیو دودلی مرا حس کرد. وقتی زندگینامه‌ی سالمون را خواندم نظرم به کلی عوض شد و فهمیدم که اشتباه فکر می‌کردم احساس باور نکردنی دارم، قبلا بازی کرده بودم، نامزد ستاره نوظهور شده بودم. همیشه جشنواره بفتا مرا می‌ترساند و هیجان‌زده می‌کند.  

بودن در لندن در کنار ستارگان و دوستانی که مرا به این خاطر می‌شناسند، بسیار افتخار آمیز است."


انتهای پیام/ 
برچسب ها: بفتا ، حواشی ، 12 سال ، بردگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار