دبیر فدراسیون هندبال گفت: هم اکنون برای فرستادن تیم ملی جوانان به ترکیه رایزنی می‌کنیم و می‌خواهیم بازی تدارکاتی با این کشور داشته باشیم.

خسرو نصیری دبیر فدراسیون هندبال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اظهار داشت‌: مسابقات هندبال جوانان آسیا مرداد سال 93 در تبریز برگزار خواهد شد و از بابت میزبانی مشکل خاصی نداریم و شهرداری استان همکاری لازم را برای این مورد دارد برای حضوری موفق در این رقابت‌ها در حال رایزنی برای برپایی اردو در ترکیه هستیم که به احتمال زیاد فروردین 93 باشد.

وی تصریح کرد: ترکیه از تیم ملی هندبال کشورمان برای بازی تدارکاتی دعوت به عمل آورده است و تمامی هزینه‌ها را پرداخت می‌کند.

نصیری در ادامه گفت: جوانان ملی پوش ایران در کارنامه خود عنوان سومی آسیا و حضور در مسابقات جهانی اسپانیا را دارند و در این رقابت‌ها دوازدهم دنیا شدند که امیدواریم در مسابقات سال آینده بتوانیم به رقابت‌های جهانی صعود کنیم و عنوان خود را ارتقا دهیم.

وی عنوان کرد: رقابت‌های هندبال جوانان آسیا هر دو سال یکبار برگزار می‌شود و تیم ملی هندبال ایران در تمامی مسابقات حضور داشته است.

نصیری در ادامه یادآور شد: کری در سال 2014 میزبان مسابقات آسیایی که در شهر این چئون برگزار خواهد شد ملی پوشان کشورمان نیز به این مسابقات اعزام خواهند شد ما در این رقابت‌ها عنوان دومی قاره کهن را در کارنامه داریم با تلاش بیشتر و درایت بازیکنان و اشتباهات کمتر و استفاده از موقعیت‌ها به نحو احسن می‌تواند تیم ملی ایران را به جایگاه نخست برساند.

نصیری در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان کشورمان نیز به این رقابت‌ها اعزام خواهند کرد خوشبختانه از بابت رعایت حجاب مشکل خاصی نیست آنها سال گذشته نیز برای نخستین بار اعزام شدند که متاسفانه مقامی کسب نکردند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دبیر ، فرستادن ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار