رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با انتقاد از بودجه مصوب سال 93 از رقم‌های میلیاردی که برای جشن‌ها و هزینه ایاب و ذهاب شرکت‌های تابع شهرداری در نظر گرفته شده انتقاد کرد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در جلسه امروز شورا رحمت‌الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اعضای شورا نباید عضو هیئت مدیر شرکت‌های تابع شهرداری باشند اظهار داشت: براساس اطلاعات موجود 40 شرکت و موسسه زیرمجموعه شهرداری قرار دارند که برخی از آنها اثری از آنها وجود ندارد که برخی از این شرکت‌ها اثری از آنها وجود ندارد.
 
وی در ادامه بیان داشت: در بودجه مصوب سال 93 برای اقدامات این شرکت‌های از جمله هزینه تلفن همراه، هزینه ایاب و ذهاب ، پاداش و طرزنامه بودجه‌های مختلفی در نظر گرفته شده که شرکت بهره برداری مترو 16 میلیارد تومان را برای پذیرایی و جشن‌های این شرکت در نظر گرفته است.
 
وی افزود: در بودجه سال 93، 75 میلیارد تومان برای جشن‌ها و پذیرایی، ایاب و ذهاب و کمک هزینه تلفن همراه برای شرکت‌های زیرمجموعه شهرداری در نظر گرفته شده که این امتیازات با اقتصاد مقاومتی و شعار حماسه اقتصادی همخوانی ندرد.
 
احمد مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این تذکر اظهار داشت: این موضوع مصوبه نیست و لایحه است و در جلسات شهرداری درخصوص آن توضیحات مطرح خواهد شد.
 
انتهای‌پیام/
برچسب ها: شورا ، بودجه ، جشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار