جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، توسعه را باعث امنیت ملی در یک کشور و امنیت ملی را حفظ تمامیت ارضی در برابر تهاجم های داخلی و خارجی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، سردار "عبدالله عراقی" در همایش بزرگ رزمندگان تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمان افزود: هر کشوری که بخواهد توسعه پیدا کند باید هنجارها، ارزش ها و نقش هایی که در جامعه سبب پیوستگی و همگرایی می شود را با هم حفظ کند تا امنیت ملی ارتقا یابد.

وی در بخشی از سخنانش با اشاره به فتنه 88، تصریح کرد: پاسداران، نخستین افرادی بودند که آماده شدند تا وظایفی را که بر عهده آنها گذاشته شده بود به خوبی انجام دهند و نشان دادند که در مقاطع حساس نقش خود را به خوبی ایفا می کنند.

سردار عراقی حفظ ارزش های یک کشور و ارتقای رفاه عمومی جامعه را، معنای درست توسعه عنوان و خاطرنشان کرد: بهترین حکومت ها، حکومتی است که بتواند مسکن، معیشت، بهداشت عمومی، عمران، آبادانی، حقوق اجتماعی و ... را بوجود آورد.

سردار عراقی تحمل سلایق مختلف را یکی از مؤلفه های جامعه ی توسعه یافته دانست و تصریح کرد: باید سعه صدر داشته باشیم و یکدیگر را با سلایق مختلف تحمل کنیم.

وی بر حفظ وحدت و حرکت در مسیر شهدا تاکید کرد.

فرمانده تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز با تجلیل از رشادتهای 211 شهید و هزار و 38 جانباز این تیپ در دوران دفاع مقدس افزود: رزمندگان تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار در شانزده عملیات کوچک و بزرگ شرکت داشته اند.

سردارحسین افشارمنش با اشاره به اینکه هم اکنون تیپ مکانیزه 38 ذوالفقار براساس مؤلفه های ایمان، آموزش و انضباط ، راه رزمندگان را ادامه می دهد ، خاطرنشان کرد: تاکنون 50 درصد از اعضای این تیپ آموزش عالی رسته خود را طی کرده اند.

وی از برگزاری یادواره شهدای زرهی و تدوین کتاب نقش رزمندگان زرهی استان کرمان در دوران دفاع مقدس در آینده ای نزدیک خبر داد.


برچسب ها: پاسداران ، نقش ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.