"وائل الحلقي" نخست وزير سوريه، تاکيد کرد سوری‌ها با پایداری خود ثابت کردند مي توانند با وجود فشارها در شرايط دشوار هم به زندگی خود ادامه دهند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه، وائل الحلقي در ديدار با شماری از کارکنان دفتر نخست وزيري سوريه افزود: سوري‌ها ثابت کردند مي توانند با وجود فشارها در شرايط دشوار هم به زندگي خود ادامه دهند. 

الحلقي با اشاره به پيامدهای منفي جنگ عليه سوريه در زمينه هاي سياسي، اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي گفت: گروه هاي مسلح ترويست به شيوه روشمند براي ضربه زدن به اقتصاد ملي سوريه و تخريب زيرساخت هاي صنعتي، اقتصادی، کشاورزی و بهداشتی تلاش مي کنند. 

وي خاطر نشان کرد: دولت سوريه به شيوه‌هاي مختلف براي مقابله با جنگي که کشور با آن روبروست تلاش مي کند. ارتش قهرمان سوريه پيروزي هاي سريع و پي در پي در تعقيب گروه هاي مسلح تروريست داشت. از سوي ديگر ديپلماسي سوريه توانست اين پيام ملت را به گوش همه جهانيان برساند. 

هيات دولت سوريه در کنفرانس ژنو 2 موفق عمل کرد.  

نخست وزير سوريه از سرعت گرفتن روند آشتي ملي در مناطق مختلف اين کشور استقبال کرد و گفت: اين روند باعث تقويت نيروهای مسلح و تقويت وحدت ملت سوريه مي شود. دولت سوريه براي تامين نيازهاي مردم و خدمات رساني به آنها تلاش مي کند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار