دبیرکل ستاد " احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور" با تقدیم نامه ای به این شورا از مجموعه تلاش های شورای مرکزی امر به معروف و نهی از منکر شهرداری تهران تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مصطفی خورسندی ضمن بیان این مطلب افزود: این شورا از سال 86 بر طبق تفاهم نامه ای مابین شهرداری تهران و ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر با تغییراتی در فعالیت های خود  اجرای مفاد این تفاهم نامه نظیر ارتقا آگاهی و مسئولیت پذیری اجتماعی شهروندان در این زمینه را دنبال کرده است.

وی عنوان کرد: اجرای صحیح امر به معروف و نهی از منکر نشاط اجتماعی، رعایت اخلاق دینی و کرامت انسانی را در جامعه تضمین می کند. از این رو شهرداری تهران نسبت به راه اندازی این شورا در سطح مناطق، نواحی و سازمان های تابعه نظیر سازمان پارک ها، بهشت زهرا (س)، اتوبوسرانی و زیباسازی اقدام کرده است.

خورسندی ادامه داد: حمایت از آثار فرهنگی و علمی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، تبلیغات گسترده در فضا و سیمای شهری، برگزاری همایش و سمینارهای با موضوع نظارت همگانی و اجرای برنامه های مختلف در فرهنگسراها به منظور ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر از دیگر اقدامات شهرداری تهران در این حوزه به شمار می رود.
 
وی با اشاره به لزوم نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در کودکان و نوجوانان گفت: طی جلسات متعدد کارشناسی با حضور صاحب نظران دینی و علوم روانشناسی تهیه وتولید بازی ویژه کودکان و نوجوانان مناسبت ترین راهکار برای نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر دراین قشر شناسایی و در دستور کار شورا قرار گرفته است.

رییس کانون مداحان کشور با اشاره به تقدیر دبیرکل ستاد " احیای امر به معروف و نهی از منکر " از فعالیت های شهرداری تهران در حوزه اعتلاء فرهنگ دینی تصریح کرد: سید احمد زرگر دبیرکل ستاد " احیای امر به معروف و نهی از منکر " با تقدیم نامه ای به این شورا و خطاب به شهردار تهران مجموعه تلاش ها و فعالیت های شهرداری تهران در حوزه گسترش و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و اعتلاء فرهنگ دینی را شایسته تقدیر دانسته اند و انجام این مهم را زمینه شکوفایی اخلاق شهروندی و مسئولیت پذیری اجتماعی دانسته اند.
انتهای پیام/

برچسب ها: دبیر ، تهران ، شورا ، جامعه ، مناطق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار