کنسرتی نمایشی با عنوان «دعای باران» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به  نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کنسرت قرار است از 30 بهمن تا دوم اسفند به مدت سه روز در سالن سینما دانش‌آموز استان یزد اجرا شود.

بر این اساس، این کنسرت برای گروه سنی هفت تا 70 سال تدارک دیده شده و پیش از این نیز در مهرماه امسال در حاشیه جشنواره رضوی در مشهد برگزار شده بود.
مدیریت این گروه بر عهده فائزه سالاری است و حمید ابراهیمی و مجتبی هراتی خوانندگی آن را بر عهده دارند.

در این کنسرت سازهای ویلون، پیانو،‌ تنبک، سه تار، دف و کوزه، تار، سنتور و... نواخته می‌شود و محدثه جاودانی، فرحناز احمدبیکی، مهدیه قانع، شمیم حسینی و آتنا باغشاهی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

در عین حال، اشعار این کنسرت نمایشی (آوا و نما) را محمدرضا آخوندی بر اساس قصه‌ای بازآفرینی شده از فاطمه قانع سروده است که با آهنگ‌سازی وحید نبی‌زاده و کارگردانی حسین آخوندزاده به مرحله اجرا رسیده است. تهیه‌کنندگی این اثر هنری را نیز علیرضا جلالی و عباسعلی دانافر مدیرکل سابق و جدید کانون استان یزد به عهده دارند.

آثار موسیقایی نمایشی و روایی «شیخ صنعان»، «رستم و سهراب»، «لیلی و مجنون»، «موسی و شبان» و اجرای موسیقی در کشورهای کویت، سوئد و هندوستان از جمله فعالیت‌های کانون پرورش فکری استان یزد در زمینه موسیقی، ظرف چند سال گذشته بوده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: موسیقی ، کنسرت ، دعای ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار