از جمله نکات قابل توجه در ششمین روز جشنواره "موسیقی فجر" تجربه شلوغ‌ترین سالن در اجرای محمد علیزاده بود.

 به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران  حاضر در اجراهای ششمین روز از بیست و نهمین "جشنواره" بین‌المللی "موسیقی فجر "کنسرت‌های برگزار شده در این روز نیز حاشیه‌هایی را با خود به همراه داشت. 



 
 خلوت‌ترین سالن
 
مرکز همایش‌های برج میلاد تهران در کنسرت علی عبدالمالکی لقب "خلوت‌ترین سالن" را طی شش روز برگزار شده از جشنواره موسیقی فجر به خود اختصاص داد زیرا بیشترین میزان صندلی‌های خالی در این اجرا مشاهده می‌شد.
 
بدون عنوان جشنواره  
 
عبدالمالکی در نخستین تجربه حضورش در "جشنواره موسیقی فجر" بدون عنوان نام این جشنواره روی صحنه رفت به صورتی که در خلال اجرایش هیچ صحبتی از مربوط بودن این کنسرت به "جشنواره موسیقی فجر" نکرد. 

 شلوغ‌ترین اجرا  
 
اجرای محمد علیزاده در ششمین روز از جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر لقب شلوغ‌ترین اجرا را به خود اختصاص می‌دهد زیرا علاوه بر پر بودن تمامی صندلی‌ها در دو طبقه هم‌کف و بالکن در کنار سالن تعداد بسیار زیادی از افراد ایستاده‌ بودند به نحوی که مسئولان برج صندلی‌های بسیاری درکنار صندلی‌های اصلی چیدند اما این مشکل به طور کامل برطرف نشد.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: جشنواره ، موسیقی ، کنسرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
عطیه
۱۸:۱۳ ۰۶ اسفند ۱۳۹۲
اینبارهم محمد علیزاده زیرسایه ی لطف پروردگار قرار گرفت وصدای احساسمون باکمک خدا وتلاش های خالصانه ی خودش وگروهش خوش درخشید...
جاداره اول ازهمه برای پوشش دهی اخباراین شب باشکوه تشکرکنم وهمچنین یه تشکر ویژه ازآقای پورنگهبان بابت اینکه موندن وباوجودغمی که داشتن محمد علیزاده و گروهش روهمراهی کردن...امیدوارم محمد علیزاده ی عزیز به جایگاهی که شایستشه برسه توی تمامی عرصه هاا...
سایت هواداران محمد علیزاده...
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۰۹:۲۸ ۰۴ اسفند ۱۳۹۲
باز هم آسمان تهران، هاله ای گرم از عشق و احسـاس را تجــــربه کرد. باز هــم دل هـای مشتاق هوادار با تمام وجودشــان کنار هم بودن را لمس کردند . باز هم خداوند عشق را در دفتر عاشقان پـررنگ تر از همیشه نوشت.محمد علیزاده، این بار گرمای احساست گرم تر از همیشه بر عشق ما تابید و هجوم لحظه های نابت، گرما بخـش احساسمان بود.خدای بزرگ را شاکریم که لحظه هایمان را غرق رسیدن به آرزویمان کرد و نفس هایمان را در تب عاشقی به اوج آسمان رساند.
محمد علیزاده عزیز از طرف تمامی هوادارانت چه اونهایی که حضور داشتند و چه اونهایی که نشد حضور نداشته باشندسپاسگزارم و خسته نباشید عرض میکنم.از خدای بزرگ برای شما بهترین هارو خواستارم....
هواداران محمد علیزاده
Iran (Islamic Republic of)
amirshojaee
۱۳:۲۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۲
اول ازهمه جاداره این غم بزرگ روبه آقای پورنگهبان تسلیت بگم وبابت کاربزرگی که این عزیز انجام دادن تشکر کنم....همچنین ممنونم ازسایت موزیک ما بابت پوشش دهی اخباراین مراسم باشکوه....
بالاخره تونستم تو کنسرت شرکت کنم عجب شبی بود همه چی عالی و عالی تر از همه محمد علیزاده عزیز بود که مسلط و همه نگاها رو پیش خودش برده بود...محمد جان مرسی مرسی.

" از طرف سایت رسمی هواداران محمد علیزاده"
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۱۳:۵۸ ۰۱ اسفند ۱۳۹۲
مرسی محمد علیزاده | مرسی |
Iran (Islamic Republic of)
نغمه
۱۵:۱۰ ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
بدون شک بهترین اجرا از دید مخاطبان برای محمد علیزادست. مدیریت عالی ایشان روی استیج وی را لایق نوان استیج من کرده
سایت هواداران محمد علیزاده
آخرین اخبار