به گزارش
گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، حسن عموزاده با اعلام این خبر افزود: فرآیند بهینه توسعه محصول در گروه سایپا از مهمترین برنامه ها و سیاست ها این گروه خودروسازی است و برهمین اساس در آینده نزدیک خودروهای تیبا 2 و خودرو v5 پیش فروش خواهند شد.
وی افزود: پیشرفت فناوری، پیدایش تکنولوژی های جدید در عرصه تولید محصول و تغییر نیازها و سلایق مشتریان از جمله موضوعاتی است که اهمیت به آن سرلوحه موفقیت و پیشرفت های مهم در بنگاه های صنعتی است و تکیه بر همین اصل باعث شده است که تلاش سایپا بر استقرار تفکر مبتنی بر گسترش سبد محصولات خود استوار باشد.
عموزاده با بیان اینکه سرعتدهی زمان ورود محصولات جدید به بازار، یک استراتژی ضروری در بنگاه های تولیدی مرتبط با مشتریان است تاکید کرد: مدیریت فرآیند توسعه محصول جدید در سایپا بیش از گذشته در دستور کار قرار دارد و با درنظر گرفتن رویکردهای نوین مدیریتی بدنبال تحقق هرچه مطلوب تر آن هستیم.
قائم مقام فروش و خدمات پس از فروش مدیرعامل گروه سایپا تصریح کرد: خودروهای تیبا 2 یا تیبای هاچ بک جدیدترین محصول سایپا است که بزودی مرحله دوم پیش فروش آن آغاز خواهد شد و بنظر می رسد با توجه به استقبال ویژه جذب مشتریان علی الخصوص قشر جوان در مرحله اول پیش فروش، استقبال فراوانی در دوره دوم پیش فروش از این خودرو صورت پذیرد.
وی همچنین با اشاره به پیش فروش خودرو V5 سایپا در آینده نزدیک اذعان داشت: این خودرو نیز با امکانات به روز و ظاهر زیبای خود می تواند با استقبال خوبی در بین مصرف کنندگان داخلی مواجه شود.
عموزاده تاکید کرد: خودرو V5 بمنظور تامین نیاز آن دسته از مشتریانی که بدنبال خرید و استفاده از خودروهای شاسی بلند هستند به سبد محصولات سایپا افزوده شده است و تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی این خودرو و بهره مندی از خدمات پس از فروش گسترده کیفی سایپا از مهمترین نقاط قوت آن بشمار می آید.
قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا افزود: خودرو V5 دارای گیربکس تیپ ترونیک و دستی 5 سرعته و 5 دنده است و در تجهیزات الکتریکی آن آپشن هایی نظیر ایربگ راننده و سرنشین و سیستم کامپیوتری اطلاعات سفر و سیستم ترمز ABS با EBD در اختیار راننده قرار می گیرد.
وی ادامه داد: الگوهایی که سایپا برای عرضه محصولات خود در نظر می گیرد بر شاخصه هایی همچون قابلیت اطمینان و کارآیی تمرکز دارند و خدمات پس از فروش مناسب این خودروها یکی از مهمترین و بارزترین امکاناتی است که مصرف کننده داخلی را به خرید محصولات وطنی ترغیب کند.
عموزاده ادامه داد: بر اساس سیاست های تنظیم شده در حوزه فروش و خدمات پس از فروش سایپا، درصد بالایی از فعالیتهای سازمانی این شرکت صرف فعالیتهای از جنس تحقیق و توسعه و توسعه محصولات جدید اختصاص خواهد یافت و تلاش این مجموعه بر این است که همواره خواسته ها و نیازهای مشتری که عامل ترغیب کننده برای نوآوری و خلاقیت سازمانها در فرایندهای کسب و کارشان خواهد شد در راس برنامه ریزی های طراحی و توسعه محصول باشند.
انتهاي پيام/