نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی بدون وابستگی به قیم های گذشته قبل از انقلاب در حوزه صنعت همانند سایر بخش دها به مرز بی نیازی و خود کفایی رسیده است.

حسین طلا در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به پیشرفت ایران اسلامی در حوزه صنعت گفت : با وجود تحریم ها و حلقه تنگ فشار اقتصادی دشمن علیه کشورمان ،ایران اسلامی در حوزه صنعت همانند سایر زمینه ها به پیشرفت های خوبی دست پیدا کرده است.

نماینده مردم شهرستانهای استان تهران در مجلس شورای اسلامی درادامه این مطلب تصریح کرد : استاندار تهران مدت ها در کرسی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی بارگذاری این حرکت عظیم رادر حوزه صنعت سامان داده اند.

طلا مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را استقلال دانست و اضافه کرد :با برخورداری از موهبت نظام جمهوری اسلامی می توانیم بدون وابستگی به غرب و شرق برای مسائل کشور با عنصر استقلال و آزادی تصمیم بگیریم .

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهارداشت :ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی با وجود توطئه های دشمن به اشکال مختلف ،با ابزار مقاومت و ایستادگی از ولایت فقیه و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی پاسداری و حراست کردند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.