سومین دوره توانمندسازی عمومی سازمان های مردم نهاد جوانان به منظور تقویت سمن ها و افزایش مهارت اعضای تشکل های مردم نهاد جوانان به میزبانی استان قزوین برگزار می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  آموزش، ارتقای مهارت و ظرفیت سازی در سازمان های مردم نهاد جوانان، ایجاد بستر مناسب هم فکری و هم اندیشی سمن های جوانان، زمینه سازی جهت ارتباطات مستمر و پایدار با هر یک از دبیران سمن های جوان جهت ارتقای سطح آگاهی آنان و برگزاری نشست ها و گفتمان های تخصصی با صاحبنظران و تشکل های برتر در جهت ارتقای سطح توانمندی سمن های جوانان از اهداف برگزاری این دوره توانمندسازی است.

سومین دوره توانمندسازی عمومی سمن های مردم نهاد جوانان در دو سطح تخصصی و عمومی، به آموزش های متناسب با مهارت و نیاز سازمان های مردم نهاد جوانان می پردازد.

لازم به ذکر است دوره های توانمندسازی عمومی سازمان های مردم نهاد جوانان در قالب سه دوره منطقه ای برنامه ریزی شده است که دوره اول ویژه استان های شمال و غرب و دوره دوم ویژه استان های جنوب  و شرق کشور طراحی و اجرا شد. دوره سوم 2 تا 4 اسفندماه سال جاری ویژه استان های مرکزی به میزبانی استان قزوین برگزار می شود.

چگونگی جذب منابع مالی سمن های جوانان از دستگاه های دولتی و غیر دولتی، مدیریت منابع انسانی در سمن ها، مدیریت مالی سمن های جوانان و نقش سمن ها در توسعه الگوی پیشرفت از جمله کارگاه های آموزشی این دوره هستند.
انتهای پیام/
برچسب ها: سومین ، عمومی ، سمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار