مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: اردبیل توانسته است رتبه چهارم کشوری را در مسابقات ورزشی جهانی کسب کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ احد پازاج در جلسه برنامه ریزی ورزش قهرمانی افزود: استان اردبیل توانست در مسابقات المپیک و پاراالمپیک پنج جایگاه را کسب کرده و به رتبه چهارم در بین سایر استان‌ها دست یابد.

وی با بیان اینکه این مهم نوید درخشش ورزش این استان است، اضافه کرد: به دلیل وجود استعدادهای شاخص ورزشی در این استان ضروری است برنامه‌ریزی جدی برای ورزش قهرمانی صورت گیرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل حمایت ورزشکاران حرفه ای، تخصیص امکانات و تجهیز سالن های تمرین را از جمله زمینه های حمایت از ورزش قهرمانی عنوان کرد و افزود: در این راستا ورزش استان برای سال آینده برنامه های شاخصی تدارک دیده است.

پازاج معتقد است در صورتی که اعتبارات کافی به منظور ایجاد سالن های تخصصی به این استان تخصیص یابد، می توان زمینه پرورش استعدادهای شاخص ورزشی را فراهم کرد.

وی تاکید کرد: ورزش اردبیل به ویژه در رشته های رزمی،وزنه برداری و کشتی نیازمند خانه های تخصصی است تا جایگاه تمرین حرفه ای تامین شود.

وی افزود: برنامه ریزی مربیان ورزشی برای دور بعدی مسابقات جهانی است تا بتوانند با تمام نیرو از امکانات موجود بیشترین استفاده را ببرند/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، کسب ، رتبه ، چهارم ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.