معاون حقوقی باشگاه استقلال در خصوص اختلاف فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی نسبت به احضار اکبرپور به کمیته انضباطی گفت: این موضوع صحت ندارد و فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی با یکدیگر تفاهم دارند.

محسن بزرگی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما هنوز احضاریه‌ای به سیاوش اکبرپور نفرستاده‌ایم که این موضوع باعث اختلافات بین فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی شود.

معاون حقوقی باشگاه استقلال در ادامه اظهار داشت: صدور احضاریه برای سیاوش اکبرپور مستلزم دستور مدیر عامل است. به هر حال فتح‌الله‌زاده تا الان دستور رسیدگی به پرونده سیاوش اکبرپور را نداده است.

وی تصریح کرد: براین اساس اگر پرونده سیاوش اکبرپور به کمیته انضباطی ارجاع شود آن وقت ما به آن رسیدگی می‌کنیم.

بزرگی بیان داشت: به هر حال ما در راستای سیاست‌های مسئولان باشگاه حرکت می‌کنیم براین اساس به خاطر اینکه در آرامش به سر ببرد اکبرپور را به کمیته انضباطی فرا نمی‌خوانیم.

وی تصریح کرد: ما در نهایت قصد رسیدگی به پرونده سیاوش اکبرپور را داریم اما الان اینکار را انجام نمی‌دهیم.

معاون حقوقی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: به هر حال وضعیت تیم خاص است و ما هم این موضوع را درک می‌کنیم اما بعد از مدتی این مسئله را رسیدگی خواهیم کرد همچنین ارکان باشگاه اختلاف نظر با یکدیگر دارند و همه همدل هستند.

گفتنی است، سیاوش اکبرپور مدتی پیش در بیمارستان با یکی از کارمندان درگیری داشت و بینی وی را شکست شنیده‌ها حاکی از آن است که فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی در زمینه ارجاع پرونده سیاوش اکبرپور به کمیته انضباطی باشگاه اختلاف نظر دارند و قلعه‌نویی تمایل ندارد که اکبرپور به کمیته انضباطی برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار