سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: من هم این مطلب را در مورد حرکت دیروز مایلی کهن که با لباس رفتگر‌های شهرداری وارد ورزشگاه شده بود را شنیده‌ام اما در این باره اظهارنظر نمی‌کنم.

امیر قلعه‌نویی در خصوص دیدار امروز پیشکسوتان استقلال با پیشکسوتان رسانه به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: واقیعت را بخواهید من 10 دقیقه‌ای است که وارد کمپ شده‌ام و از این دیدار اطلاعی نداشتم؛ خیلی خوشحال شدم از اینکه پیشکسوتان را می‌بینم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در ادامه افزود: برگزار کردن بازی مقابل پیشکسوتان می‌تواند در روحیه آنها نقش زیادی داشته باشد.

قلعه‌نویی در خصوص اقدام "مایلی کهن" و پوشیدن لباس رفتگرهای شهرداری هم تصریح کرد: من هم این موضوع را شنیده‌ام ولی به هیچ وجه در این باره اظهارنظر نمی‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درخصوص بازی دیروز تیمش مقایبل ملوان هم بیان داشت: بازی فوتبال همین است یک طرف باخت و طرف دیگر برد است و قسمت ما نبود برنده باشیم من  از بازیکنان گله‌مندم زیرا دستورات من را به خوبی در زمین پیاده نکردند. در بین دو نیمه هم با بازیکنان صحبتی کردم اما موثر واقع نشد.

وی در پایان با اشاره به تیم ملوان خاطرنشان کرد: ملوان تیم خوبی است و پر انگیزه ظاهر شد ولی ما مشکلاتی داشته‌ایم و مصدوم و محروم زیادی هم در تیم داریم و باز هم امیدواریم در بازی‌های با‌قی مانده بتوانیم با کسب امتیازات لازم قهرمانی را به دست آوریم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اقدامچ ، پوشش ، زمین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۴۲ ۰۲ اسفند ۱۳۹۲
اقای قلعه نویی ازاول فصل ستاره ها رایکی پس ازدیگری ازدست دادی بایدفکرالان رامیکردی.
آخرین اخبار