گاهی افراد تصور می‌کنند اگر به آرایشگاه بروند و خود را به دست آرایشگر مورد نظر خود بسپارند تغییر و تحولی اساسی پیدا خواهند کرد این در حالی است که روان‌شناسان در یافته‌‌های جدید خود دریافتند که هر کس بیشتر از دیگران شناخت کافی از روحیه و چهره خود دارد.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ دانشمندان با برگزاری کنفرانس و ایجاد آزمایشگاهی دریافتند هنگامی که افراد خود را آراسته می‌کنند چهره‌شان به مراتب دل‌نشین‌تر و قابل نفوذتر می‌شود این درحالی است که میزان اعتماد افراد هنگامی که به دست شخص دیگر آراسته و تغییر می‌کند کمتر است.

گفتنی است، هنگامی که شخص تلاش می‌کند ظاهر خود و چهره خود را متناسب با افکار خود تغییر دهد به مراتب زیباتر جلوه می‌کند زیرا شخص درک مشخصی نسبت به چیزی یا حالتی که به چهره‌اش دارد آگاه‌تر است و این در حالی است که آرایشگرها ظاهر کمی تغییر ناپذیری ازشما به وجود می‌آورند.

نتایج مطالعات نشان می‌دهند اگر می‌خواهید زیبا و متفاوت باشید لازم نیست به آرایشگاه بروید و هزینه‌ها و گرانی برای تغییر خود پرداخت کنید بلکه با کمی تکنیک و یادگیری راهکارهایی جدید می‌توانید چهره خود را متناسب به سبکی که به شما می‌آید تغییر دهید.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار