تیم والیبال بانوان گاز تهران در هفته ششم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در خانه والیبال میزبان تیم اسلامشهر است.

سیما صدیقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در نیم فصل دوم مسابقات لیگ تیمها با انسجام بهتر و بالاتری ظاهر شدند و سطح کیفی بازی‌ها نسبت به دور رفت تا حدودی بالاتر رفته است.  

سرمربی تیم والیبال بانوان گاز ایران تصریح کرد: امیدوارم بازی‌ ما در این هفته با اسلامشهر از سطح کیفی خوبی برخوردار باشد.  

وی گفت: ادامه این وضعیت به نابودی والیبال بانوان منجر خواهد شد. ایران ما دارای بازیکنان مستعد و بسیار خوبی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان است اگر روی آنها سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی به طور حرفه‌ای شود به طور قطع در آینده‌ای نه چندان دور شاهد رشد والیبال بانوان و مدال آوری آنها خواهیم بود.  

صدیقی تصریح کرد: در حال حاضر بازیکنان تیم ملی والیبال بانوان رده سنی بزرگسالان ایران میانگین سنی بسیار پائینی دارند اما هر کدام از آن‌ها از حدود چهار تا پنج سال تجربه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و یا (AVCCUP ) برخوردارند این بازیکنان در صورت توجه و تشکیل اردوهای منظم قدرتمند می‌شود و تحول بزرگی را در والیبال بانوان ایجاد می‌کنند فدراسیون باید این استعدادهای بالقوه را به نحو مطلوب به فعلیت تبدیل کند. 

انتهای پیام/  
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار