مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نظر سرمربی تیم ملی ارزش زیادی برای من دارد ولی بازیکنان تیم ما استحقاق حضور در تیم ملی را دارند.

نعیم سعدادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان تیم ما در ماراتنی به نام لیگ  فوتبال شایستگی خود را نشان دادند که توانایی حضور در تیم ملی را دارند نظر کی‌روش برای من مهم است ولی دعوت چهار تا پنج بازیکن با استعداد تیمم را به طور صد درصد در تیم ملی می‌بینیم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه افزود: برای بازی با تیم الاجیش قطر آمادگی کامل داریم و زمان زیادی باقی نمانده است بازیکنان از روز گذشته تمرینات خود را آغاز کرده‌اند جمعه بعدازظهر به تهران می‌آییم تا قبل از ظهر روز شنبه عازم دوحه شویم.
 
وی در خصوص نگرفتن یار کمکی تصریح کرد: تیم فولاد احتیاج به یار کمکی داشت ولی ما با مسئولان تصمیم گرفتیم با همین مجموع بازیکنان به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برویم.

سعدادی در پایان خاطرنشان کرد: زمان تغییر بازی فولاد با خوزستان پیشنهادی از طرف تیم استقلال بود ما هم مخالفتی در این باره نداشتیم ولی اشاره کردیم که اگر زمانی این بازی به تعویق بیافتد بازی بعد ما هم باید تغییر کند اگر شرایط تیم استقلال در نظر گرفته می‌شود انتظار می‌رود شرایط تیم فولاد را هم در نظر بگیرند و بین 2 تیم تفاوت قائل نشوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار