نشریه سینمایی معتبر "ورایتی"فهرست با نفوذترین چهر‌ه‌های سال 2013 در عرصه رسانه را منتشر کرد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از مجله فیلم؛ نفر اول فهرست جنیفر لارنس است که در یکی دو سال اخیر به عنوان بازیگر به انواع و اقسام افتخارها و ستایش‌های ممکن  از جمله جایزه اسکار  دست یافته است.

 در این فهرست به این شکل معرفی شده است: «بازیگر برنده اسکار که نمونه‌ای است از گونه تازه‌ای از بازیگران زن همه فن حریف که به راحتی بین پروژه‌های پرهزینه و پرفروش (مسابقه‌های هانگر و مردان ایکس: روزهای آینده‌ای سپری شده) و درام‌های بزرگ سالانه (گوش‌بری آمریکایی و کتابچه راهنمای خوش بینی) حرکت می‌کند.

نفر دوم فهرست، شخصیت معروف عرصه رسانه و شبکه‌های کابلی، جان سی. مالون است که در عین حال به خاطر فعالیت‌های انسان دوستانه‌اش نیز شهرت بسیار دارد.

نفر سوم اپرا وینفری معروف است که به خاطر احیای کارنامه سینمایی‌اش با فیلم پیش‌خدمت لی دانیلز و نیز فعالتیهایش در عرصه شبکه‌های کابلی انتخاب شده است. از میان دیگر شخصیت‌های سینمایی و تلویزیونی فهرست که برای ما شناخته شده‌ترند باید به بن افلک در رده‌ ششم اشاره کرد که به عنوان بازیگر نقش بتمن در فیلم سوپرمن علیه بتمن انتخاب شده، همراه با این توضیح: «روزها او یک کارگردان و تهیه‌کننده اسکاری است و شب‌ها بتمن آینده...» کری واشنگتن، بازیگر سریال موفق رسوایی، در رده‌ نهم است.

تدساراندوز، مدیر شبکه موفق نتفلیکس، دررده یازدهم است و وینس گیلیگان، آفریننده سریال بسیار موفق زدن به سیم آخر (برکینگ بد)، دررده دوازدهم قرار دارد: مغز متفکر همیشه متواضع و همیشه خاکی زدن به سیم آخر، معیار والایی برای سریال‌های درام آینده تعیین کرده است.

آلفونسو کوآرون که درسال 2013 فیلم موفق جاذبه را روی پرده داشت در رده سیزدهم است به خاطر «به کار گرفتن تکنولوژی سطح بالا در ارائه درامی غیر کلیشه‌ای که ثابت کرد فیلم‌های استودیویی هنوز هم می‌توانند غافل‌گیر کننده و لذت بخش باشند.

او وجی. جی. آبرامز بهار امسال هم با سریال درام فراطبیعی باور درشبکه ان بی سی می‌کوشند باز همین کار را بکنند.» جیمز گاندولفینی، بازیگر فقید سریال بسیار ستایش شده خانواده سوپرانو، شانزدهمین فرد فهرست است: شوک حاصل ازمرگ او در ژوئن در 51 سالگی به ما یادآوری کرد که سریال خانواده سوپرانو تا چه حد تلویزیون را عوض کرد و این که تا چه حد یک شخصیت محبوب تلویزیونی می‌تواند همچون عضوی از خانواده باشد.


انتهای پیام/
برچسب ها: نشریه ، سینمایی ، فهرست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار