ملی‌پوش دو و میدانی گفت: در پی کسب مدال طلای ماده 400 متر مسابقات دو و میدانی داخل سالن آسیا، اکنون تمام تمرکزم را بر روی بازی های آسیایی سال آینده گذاشته‌ام.

مهدی زمانی، ملی‌پوش دو و میدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تقریبا دو سال از میادین ورزشی دور بودم اما سال گذشته در مسابقات دهه فجر و در ماده 400 متر شرکت کردم شرایطم را مطلوب ارزیابی کردم و گفتم حیف است تمریناتم را ادامه ندهم،  از عید سال گذشته تمریناتم را پله به پله آغاز کردم تا  به امسال که در مسابقات دهه فجر رکورد 47 ثانیه و 62 صدم ثانیه را ثبت کردم.
 
 وی ادامه داد: در رقابت‌های داخل سالن آسیا در بخش مقدماتی 48 ثانیه و 30 صدم ثانیه و در فینال 48 ثانیه و 20 صدم ثانیه دویدم و بر روی سکوی نخست ایستادم و این با وجودی بود که سطح مسابقات بسیار بالا بود و در اغلب رشته ها رکورد دار‌های آسیا حضور داشتند.
 
 ملی‌پوش ماده 400 متر با مانع با تاکید بر اینکه هدف اصلیم حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی سال آینده است، گفت: از آغاز سال 1392 بی وقفه تمرین می‌کنم حالا ترجیح می‌دهم دو هفته استراحت کنم و قبل از عید برای بازی‌های آسیایی استارت تمرین را می‌زنم، درخواستی برای حضور مربی خارجی نکرده‌ام و با محمد عاکفیان، تمرینانتم را دنبال می‌کنم.
 
 وی در ادامه تصریح کرد: جام کازانف‌ قزاقستان خرداد ماه برگزار می شود و چنانچه فدراسیون با حضور من در این رقابت‌ها موافقت کند در این عرصه حاضر می‌شوم، هم چنین جایزه بزرگ آسیا نیز پیش از بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود که برای آمادگی بیشتر  و کسب تجربه ام میدان خوبی است.
 
 زمانی با بیان اینکه من چهل از وزارتخانه طلبکارم گفت: قهرمانی در آسیا پاداشی معادل چهل سکه دارد ولی در حال حاضر حدود دو سال است که تجلیل از قهرمانان صورت نگرفته، فدراسیون در جایگاه خود با توجه به مدال و رکورد‌های کسب شده مبلغ مورد نظر را پرداخت می‌کند اما وزارتخانه بحث جداگانه‌ای دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار