"نفوذ" با وجود قصه‌ای کلیشه‌ای اما با پرداخت مناسب کارگردان، اثری جذاب خلق کرده است.

"فرامرز روشنایی"، بازیگر نخستین سریال اینترنتی"نفوذ"، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص نقش خود در این اثر بیان کرد: نقشم در فصل دوم "نفوذ" در ادامه نقش قبلی بوده و رییس باند گروگانگیری را ایفا کردم.

وی ادامه داد: در پایان فصل اول "نفوذ" به نظر می‌رسید که پلیس مرا محاصره کرده اما در شروع فصل دوم فرار می‌کنم.

روشنایی افزود: نقش منفی در این سریال داشتم. بازیگر باید بتواند هر نقشی را ایفا کند و ایفای نقش منفی سخت‌تر است.

وی در خصوص فیلمنامه نخستین سریال اینترنتی"نفوذ" گفت: با وجود اینکه "نفوذ" داستانی کلیشه‌ای دارد اما پرداخت درست کارگردان در فصل اول و دوم، آنرا از فضای کلیشه‌ای دور کرده و قصه جذابی را روایت می‌کند.

وی ادامه داد: تیمورنژاد به عنوان کارگردان سریال اینترنتی "نفوذ" حرفه‌ای کار کرده است، که شما علاقمند به دنبال کردن سریال هستید.

روشنایی اظهار داشت: استقبال از فصل دوم سریال اینترنتی "نفوذ" بیشتر از فصل اول بوده است.

این بازیگر در خصوص همکاری با عوامل سریال اینترنتی"نفوذ" بیان کرد: این گروه یکی از حرفه‌ای ترین و با اخلاق‌ترین گروهی بوده که من در این مدت 20سال با آنها همکاری کردم. پشت صحنه "نفوذ" خیلی عالی بود و امیدوارم که بازیگران با این گروه کار کنند.

وی در خصوص تفاوت سریال اینترنتی با سریال‌های معمولی تصریح کرد: کاری که ما انجام می‌دهیم فرقی ندارد، فرق آن فقط مدت زمان پخش و نحوه ارائه آن است.

روشنایی ادامه داد: مدت زمان هر قسمت سریال اینترنتی 10دقیقه بوده."نفوذ" از نظر تصویری خیلی بالا بوده و کارگردان به لحاظ دکوپاژ سینمایی کار کرده است.

گفتنی است، فصل دوم نخستین سریال اینترنتی"نفوذ" بر روی سایت www.3rial.tv قابل مشاهده است.

انتهای‌پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار