پیش فروش اینترنتی بلیت های نمایش "بازگشت پسر نافرمان" به کارگردانی علی راضی با تخفیف 25درصد از یکم تا پنجم اسفند در سایت تماشاخانه ایرانشهر ادامه دارد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، با توجه به استقبال مخاطبان از پیش فروش نمایش "بازگشت پسر نافرمان" نوشته محمد چرم شیر و کارگردانی علی راضی، پیش فروش اینترنتی روزهای سه شنبه و چهار شنبه 13 و 14 اسفند نیز در سایت تماشاخانه ایرانشهر آغاز شد. گفتنی است مخاطبان و دانشجویان گرامی می توانند از روز پنج شنبه 1 اسفند تا دوشنبه 5 اسفند با مراجعه به آدرس www.tamashakhaneh.ir  از تخفیف ویژه 25% این نمایش استفاده کنند.
 
نمایش "بازگشت پسر نافرمان" محصول مشترک ایران و فرانسه، با نقش آفرینی دو هنرمند فرانسوی «پوژاد بلز پرو» و «ناتالی متی» و همچنین «بابک کریمی» -بازیگر فیلم های "جدایی نادر از سیمین" و "گذشته"‌-، نوال شریفی و ماکان اشگواری از 8 اسفند ماه هر شب ساعت 18:30 و 20:30 در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به اجرا در می آید.
 
لازم به یادآوری است،:بابک کریمی که در دو فیلم اخیر اصغر فرهادی، «جدایی نادر از سیمین» و «گذشته»‌ ایفای نقش کرده، قرار است در نمایش «بازگشت پسر نافرمان»‌ یکی از نقش‌های اصلی را بازی کند. کریمی فارغ التحصیل انستیتو روسلینی در رم،  مدرس مونتاژ در آکادمی بین الملی هنرهای بصری آکوتیلا است. او در سال 2004 در فیلم سه اپیزودی «بلیط ها» به کارگردانی ارمانو اولمی، عباس کیارستمی و کن لوچ در اپیزود عباس کیارستمی بازی کرد.

 در سال 2011 به خاطر بازی در نقش قاضی دادگستری در فیلم «جدایی نادر و سیمین» به کارگردانی اصغر فرهادی، بابک کریمی جایزه گروهی بازیگری جشنواره معتبر برلیناله را دریافت کرد.

گفتنی است : علاقمندان به تماشای این اثر می توانند از تاریخ 1 الی 5 اسفند با مراجعه به سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی www.tamashakhaneh.ir/ticket بلیت های تخفیف دار یک هفته نخست این نمایش را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.