نگار عابدی که در نمایش "هیپوفیز" با بازنویسی و کارگردانی کوروش نریمانی به ایفای نقش می پردازد گفت: بازی در نمایش های کمدی و شادی آور به لحاظ حفظ سرعت عمل، بسیار سخت تر از حضور در تراژیک است.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران ؛نگار عابدی در گفت و گو با روابط عمومی و امور بین الملل تماشاخانه ایرانشهر، گفت: کار کردن در نقش های کمدی را به خصوص در شرایط فعلی جامعه امروز می پسندم چرا که فکر می کنم مخاطب امروز تئاتر نیاز به خنده و شادی دارد و در حقیقت این یکی از دلایل من برای حضور در این اثر نمایشی بود.
 
بازیگر نمایش "هیپوفیز" با اشاره به تجاربی که در همکاری با نریمانی در نمایش "هیپوفیز" کسب کرده است، اظهار کرد: کارگردانی کوروش نریمانی یکی از مهم ترین علت های حضورم در این نمایش است زیرا معتقدم ما امثال کوروش نریمانی در پرداختن به آثار طنز و کمدی کم داریم.
 
عابدی درخصوص نقشش در نمایش "هیپوفیز" تشریح کرد: در این اثر در نقش دختر غربی سر حال و پرشوری روی صحنه حاضر می شوم که زندگی اش برخلاف ادعاهایش پر از خلأ و بدبختی است. در حقیقت، نهایت زندگی هر یک از این کاراکتر های نمایش تلخ است و هیچیک از افراد شرایط و موقعیت مناسبی ندارند.
 
وی اظهار کرد: در این اثر تماشاگر در مواجهه با گره ­­ها و مشکلات عذاب آوری که برای شخصیت های داستان ایجاد می شود، با موقعیت خنده آور و شادی بخشی روبرو می شوند که برایش جذاب است.
 
عابدی در پایان بیان کرد: مخاطبان نمایش "هیپوفیز" در این نمایش به تماشای اثر سه پرسوناژی می نشینند که تنها یک نقش زن دارد، بنابراین از آنجا که این کاراکتر بسیار پر شور، پر انرژی، طناز و با نمک است، جای کار بسیاری دارد.
 
گفتنی است، نمایش "هیپوفیز" نوشته نیل سایمون است که با ایجاد تغییراتی که کوروش نریمانی در بازنویسی آن لحاظ کرده است، به فضای ذهنی تماشاگر ایرانی نزدیک شده است. این اثر نمایشی تا پایان سال جاری هر شب ساعت 20 در سالن استاد ناظر زاده کرمانی روی صحنه می رود.
 
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیط تخفیف دار این نمایش می توانند به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhaneh.ir مراجعه و یا با شماره های 09307171307 و 6-88814115 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمدی ، سرعت ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار