جلسه معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با نواب رئیس بانوان فدراسیون های مدال آور،‌ رشته های توسعه ای و رشته هایی که احتمال مدال آوری در اینچئون را دارند برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، رباب شهریان دراین جلسه از نواب رئیس بانوان فدراسیون های ورزشی خواست رقبای اصلی خود در بازی های آسیایی پیش رو را رصد کنند تا با استناد به جایگاه آن ها در دوره های گذشته پیش بینی نسبی از کسب نتایج در این دوره شود.

شهریان یکی دیگر از موارد مهم بخش بانوان پیش از حضور دراینچئون را تدوین تقویم ورزشی مخصوص این دوره عنوان کرد: تقویم های اصلی فدراسیون ها ههم بخش زنان و هم مردان را دربرگرفته و بخش بانوان در آن تقویم خوب دیده نشده است به همین دلیل باید تقویم ورزشی کاملی از برنامه های بانوان در فدراسیون ها تدوین وبه وزارت ورزش و جوانان ارائه شود.

او از نواب رئیسان خواست تا در آن تقویم ارسالی به درستی برنامه های پیش بینی شده وتعداد و زمان اردوها مشخص شود.معاون امور ورزش بانوان در ادامه از حذف ناظران زن در مسابقات گلایه کرد: این اتفاق ورزش بانوان را دچار مشکل می کند اما قول این را گرفته ایم که برای بهبود وضع کیفی و کمی و نیازهای بخش بانوان از ناظر زن استفاده شود.

ماندانا رسولی مدیرکل دفتر هماهنگی امور بانوان وزارت ورزش و جوانان نیز در این جلسه به ارسال برنامه های عملیاتی فدراسیون ها در بخش زنان به صورت متمرکز تاکید کرد و با بیان این نکته که حضور فدراسیون های حاضر در این جلسه به صورت حداکثری است گفت: " ما رشته های مدال آور،‌ رشته های سبد مدال و رشته های توسعه ای را در این جا جمع کرده ایم تا بتوان به صورت حداکثری از توان ورزشکاران در اینچئون استفاده کرد اما برای اعزام ها و حضور در این بازی ها نباید توقع کاذب ایجاد شود.

در این نشست نواب رئیس بانوان فدراسیون های ورزشی به ارائه برنامه های عملیاتی و نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار