به گزارش
خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حمیدرضا بتو با اشاره به تجربه سال گذشته سازمان رفاه شهرداری تهران در حوزه گردشگری و نیز افزایش هزینههای مسافرت اظهار داشت: امیدواریم در سال آینده نسبت به سال گذشته اقدامات مناسبتری در جهت ارائه خدمات به شهروندان صورت پذیرد.
وی تصریح کرد: استقبال سال گذشته شهروندان از برنامههای شهرداری موید رضایت آنان از این طرح بوده ضمن اینکه امسال نیز درصدد توسعه فعالیتهای گردشگری در نوروز 93خواهیم بود.
قائم مقام سازمان رفاه شهرداری تهران با بیان همکاری شهرداری و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به هماهنگیهای برون سازمانی و درون سازمانی صورت پذیرفته در این حوزه اشاره نمود و افزود: توزیع 3میلیون تهران کارت به شهروندان یکی از مهمترین اقدامات شهرداری تهران در نوروز 93است که بخشی از آن از سوی شهرداری و بخش دیگر از سوی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری انجام میشود.
بتو از ایستگاههای اطلاعرسانی و پایانهها به عنوان مهمترین اماکن درنظر گرفته شده جهت توزیع تهران کارت در شهرداری نام برد و تأکید کرد بهرهمندی از مترو اتوبوس رایگان و برخورداری از تخفیف ویژه اماکن گردشگری نظیر: موزه دارآباد، هفتچنار، باغموزه دفاع مقدس از مهمترین تسهیلاتیست که شهروندان با برخورداری از تهران کارت از آن بهرهمند میشوند.
وی با اشاره به اعمال تخفیف 50درصدی در مراکز وابسته به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به وسیله تهران کارتها افزود: این کارتها شامل پکیج کتاب و نقشه تهران بوده که سال گذشته در دو روز اول با قیمت 2هزار تومان و پس از آن به دستور معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار گرفت ضمن اینکه به درخواست شهرداری تهران اقداماتی در خصوص تهیه نقشه دقیق هر یک از مناطق صورت پذیرفته است.
قائم مقام سازمان رفاه شهرداری تهران با بیان اینکه امسال تصمیمی در خصوص توزیع رایگان و یا فروش تهران کارتها اتخاذ نشده است اظهار داشت: تصمیماتی نیز در خصوص اسکان موقت مسافرین نوروزی در سولههای بحران گرفته شده است.
بتو در پایان از بارش باران و برودت هوا به عنوان مهمترین عامل حذف نصب چادر در بوستانها یاد کرد و گفت: میهمانان نوروزی در این سولهها از خدمات و تسهیلات مناسبی برخوردار خواهند شد.
انتهایپیام/