به گزارش حوزه رادیو تلویزیون
باشگاه خبرنگاران؛ برنامه "برش اقتصادي" اين هفته به نقد و بررسي كتاب اصل سوم بازاريابي مي پردازد.
نقش بازاریابی در دنیای به شدت رقابتی امروز غیرقابل انکار است چون با توجه به تعداد بسیار زیاد رقبا چه در صنایع تولیدی و چه در صنایع مختلف خدماتی محافظت از سهم بازار و نیز گسترش آن یکی از اصلی ترین دغدغه های فعالان موجود در صنایع و ورود به بازار و کسب سهم بازار اصلی ترین دغدغه تازه واردین عرصه تولید یا خدمات می باشد مختلف است.
كتاب اصل سوم بازاريابي تاليف پرفسور فيليپ كاتلر مي باشد كه توسط دكتر هرمز مهراني عضو هيئت علمي دانشگاه و مشاور بازاريابي ترجمه شده است.دكتر هرمز مهراني در خصوص روند بازاريابي در كشورهاي پيشرفته و در حال توسعه مطالبي را عنوان خواهد كرد.
"برش اقتصادي" به همت اقتصاد، دانش و پيشرفت شبكه اقتصاد يكشنبه 4 اسفند ساعت 21 تقديم شما شنوندگان محترم مي گردد.
انتهای پیام/اس