ملايي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نگاه سليقه‌اي به فعاليت‌ دانشجويي بايد از عرصه دانشگاه حذف شود

"مسئول بسيج دانشجویان دانشگاه علامه طباطبايي" گفت: نگاه سليقه‌اي نسبت به فعاليت‌هاي دانشجويي بايد از عرصه دانشگاه حذف شود و عمل به قانون و آيين‌نامه‌ جايگزين آن شود.


مصطفي ملايي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاري ضعيف كرسی‌هاي آزادانديشي در دانشگاه‌ها اظهار داشت: مسئولان وزارت علوم، دانشگاهيان، فعالان دانشجويي و اساتيد صاحب نظري كه مي‌توانستند در اين عرصه ورود پيدا کنند، به واسطه محافظه‌کاري تاکنون به مسئله کرسي‌هاي آزاد انديشي ورود پيدا نکردند.   
 
وي با تاکید بر لزوم توسعه كيفي و كمي كرسي‌هاي آزادانديشي در دانشگاه‌ها تصريح كرد: نگاه سليقه‌اي نسبت به فعاليت‌هاي دانشجويي بايد از عرصه دانشگاه حذف شود و عمل به قانون و آيين‌نامه‌ جايگزين آن شود که این امر مسلما موجب تشويق تشکل‌های دانشجویی و دانشگاهيان براي ورود به فعاليت‌هاي دانشجويي و شرکت در کرسي‌هاي آزاد انديشي خواهد شد.   
 
اين فعال دانشجويي با بيان اينکه برخي دانشجويان قدرت شنيدن نظر مخالت را ندارند، گفت: دانشجوها بايد ترس از شکست در کلام و نظريه را از خود دور کرده و به مرور زمان و با تجربه بيشتر به روند کار خود ادامه و موانع را برطرف كنند.
 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار