تازه‌های نشر؛

"امیر خلیلی" تحت پیگرد قانونی قرار گرفت

کتاب "تحت پیگرد قانونی" سروده "احمد امیرخلیلی" در آینده نزدیک با گذر از "فصل پنجم" راهی بازار کتاب می‌شود.

"احمد امیرخلیلی"، شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه مجموعه ترانه‌ای با عنوان "تحت پیگرد قانونی" را روانه بازار کتاب کرده، افزود: این کتاب دربرگیرنده 32 شعر اعم از 19 قطعه شعر عاشقانه و 13 قطعه شعر اجتماعی است.  

وی گفت: قطعه شعرهای اجتماعی ذکر شده در قالب کتاب "تحت پیگرد قانونی" فضای ضد جنگ، اعتراضی و عرفانی را در بدنه خود به مخاطبان عرضه کرد‌ه‌اند.  

امیرخلیلی که سال گذشته نفر اول جشنواره شعر فجر شده بود، اظهار داشت: کتاب 88 صفحه‌ای "تحت پیگرد قانونی" به همت انتشارات "فصل پنجم" به دست مخاطبان خود می‌رسد.  

به گفته "امیرخلیلی" این شاعر هنوز اطمینانی به حضور در دوره کنونی برگزاری جشنواره شعر فجر ندارد اما با توجه به حرف و حدیث‌ها و شنیده‌های اخیر فضای این دوره از جشنواره را برای شرکت خود در آن مناسب می‌بیند.  

نفراول جشنواره شعر فجر در دوره گذشته این جشنواره تصریح کرد: به شخصه موافق تعویض فضای جشنواره شعر فجر هستم و به نظرم مدیریت این همه تغییر و تدوین برنامه‌های جدید زمان می‌خواهد.   
وی خاطر نشان کرد: علاوه بر لزوم تخصیص زمانی طولانی به مدیریت تغییرات جدید در فضای جشنواره شعر فجر باید گفت برگزاری همزمان جشنواره‌های فیلم، تئاتر، موسیقی و شعر فجر در دهه فجر عواقبی چون کم‌رنگی جشنواره شعر را به دنبال داشت.  


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار