سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: تمرینات تیم خود را برای بازی با استقلال خوزستان پیگیری می‌کنیم، آخر هر هفته بازی تدارکاتی داریم.

منصور ابراهیم‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: الان تیم ما در رده دوازدهم جدول قرار دارد، یک هفته به بازیکنان تیم استراحت دادیم بعد از آن تمرینات تیم خود را برای بازی با استقلال خوزستان پیگیری می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن افزود: سعی ما این است که آخر هر هفته بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های لیگ برتر که با آن‌ها بازی کرده‌ایم، انجام دهیم تا آمادگی خود را برای 3 بازی آخر حفظ کنیم. اما هنوز تیم‌هایی که قرار است به مصاف آن‌ها برویم معلوم نشده است.

وی در خصوص بازی با استقلال خوزستان افزود: تیم ما باید در 3 بازی آخر خودش موفق باشد. تیم خوزستانی بالاتر از تیم ما قرار دارد و در دور رفت لیگ برتر تیم ما را شکست داده است. با توجه به تلاش بازیکنان می‌توانیم به این موقعیت برسیم.

ابراهیم‌زاده در پایان در مورد تعطیلات 35 روزه لیگ برتر خاطرنشان کرد: این تعطیلات اجباری است و منفعت آن برای تیم ملی و تیم‌هایی است که در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کنند، است. ما باید بازیکنان خودمان را در شرایطی که مسابقاتی برگزار نمی‌شود آماده نگه داریم که این کار سختی است و این تعطیلات به ضرر تیم‌ها است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار