اپیزود "اتاقی در فلان هتل" از نمایشنامه "هتل پلازا" نیل سایمون انتخاب شده است که امروز شنبه 3 اسفند ماه از ساعت 19 در فرهنگسرای اندیشه نقش خوانی می‌شود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ اپیزود "اتاقی در فلان هتل" از نمایشنامه "هتل پلازا" نیل سایمون انتخاب شده است که امروز شنبه 3 اسفند ماه از ساعت 19 در فرهنگسرای اندیشه نقش خوانی می‌شود.

"رضا کمالی" کارگردان این اجرا درباره ویژگی های متن این اپیزود بیان داشت: اساس به نمایشنامه های نیل سایمون علاقه زیادی دارم. چراکه به نظر در عین حال که بعضی از آثار او را می توان در قالب کمدی دسته بندی کرد اما همواره متن هایش دارای رگه های اجتماعی و گاهی هم تلخ و دردآور است. 

وی در همین رابطه ادامه داد:  چند ماه پیش بود که متن نمایشنامه هتل پلازا را می خواندم و وقتی اپیزود اتاقی در فلان هتل را تمام کردم احساس کردم که این متن چه قابلیت های نمایشی بالایی دارد. ضمن این که دیالوگ های کاراکتر هایش دارای عواطف بسیار ناب و خاص است. بنابراین تصمیم گرفتم تا یک اجرای نمایشنامه خوانی را به نفع بنیاد خیریه برکت را به روی صحنه ببرم و باید بگویم همه بازیگران این کار در رسیدن من به این هدف کمک زیادی به من  کرده و خالصانه انرژی صرف کرده اند.

بهاره رهنما، بهرام زند، نازنین احمدی، سیاوش قاسمی و شاهد تهرانی اتاقی در هتل را نقش خوانی می کنند. 

بلیط این اجرا از طریق سایت تیوال و ایونتو به فروش می رسد. ضمن این که علاقه مندان به تماشای این اجرا می توانند یک ساعت پیش از شروع این نمایش نیز به صورت حضوری در محل برای خرید بلیط اقدام کنند. 

این اجرا در تالار اندیشه فرهنگسرای اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، پارک هلال احمر از ساعت 19 امروز میزبان علاقه مندان است.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار