خلاصه اي از مجموعه تلويزيوني" پرواز در حباب" به كارگرداني سيروس مقدم در دو قسمت 100 دقيقه اي از شبكه سه سيما پخش مي شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، سريال "پرواز در حباب" محصول گروه فيلم و سريال شبكه سه سيما 18 قسمت 45دقيقه اي دارد  كه قرار است در قالب دو تله فيلم ،روزهاي پنجشنبه و جمعه هشتم و نهم اسفند ماه ساعت 19 از اين شبكه روي آنتن مي رود .
 
اين مجموعه تلويزيوني به تهيه كنندگي مجيد مولايي سال 85 از شبكه سه سيما پخش شد و نگارش آن را عليرضا كا ظمي پور و  مهرنوش  خرسند برعهده داشتند . "پرواز در حباب"  داستان اميد پسر بيست و چهار ساله بلند پروازي است كه روياي قهرماني در دوچرخه سواري را در سر دارد .همزمان، او به دختري به نام مهتاب دل مي بندد، اما پدرش شرط رفتن به خواستگاري مهتاب را پيروز شدن در مسابقات انتخابي مي داند. اميد به توصيه يكي از دوستانش از قرصهاي انرژي زا استفاده مي كند و پيروز ميدان مي شود اما روز به روز بيشتر در گرداب اعتياد فرو رفته و...    
 
حامد  كميلي ، بابك  انصاري ،   چكامه   چمن ماه،آرام  جعفري ، عبدالرضا  اكبري، اميد زندگاني، فلور نظري  مرجان محتشم و.... گروه بازيگران اين سريال را تشكيل مي دهند.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.