وین رونی، مهاجم تیم منچستر‌یونایتد بعد از بازی مقابل کریستال پالاس‌ می‌گوید: اگر قرارداد هم امضا نمی‌کردم بهترین بازی را به نمایش می‌گذاشتم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از اسکای اسپورت، وین رونی مهاجم تیم منجچستر‌یونایتد علاقمند است تا بعد از قرار داد پنج و نیم ساله اش‌ با این باشگاه بیشتر روی فوتبال تمرکز کند.
 
 رونی در بازی شب گذشته مقابل کریستال پالاس‌ گل دوم تیمش را به ثمر رساند و خیال دیوید مویس را راحت کرد منچستر‌یونایتد با این برد رده ششم جدول صعود کرد.
 
 رونی حالا امیدوار است بتواند در آینده با تیم منچستر‌یونایتد به موفقیت‌های زیادی دست یابد.
 
وی در خصوص قرار دادش می‌گوید: این قرار داد بسیار مهم بود کمی برروی جزئیات قرار داد کار کردیم و خوشبختانه بر روی جزئیات هم به توافق رسیدیم من با فوتبالم حرف ‌هایم را اثبات خواهم کرد واقعا از این قرار داد خوشحالم.
 
رونی در خصوص بازی دیشب گفت: ما بسیار نرم بازی  کردیم و می‌توانستیم فرصت‌های زیادی را خلق کنیم اما به خوبی بازی را کنترل کردیم و بعد از به ثمر رساندن گل اول توانستیم بازی را در دست بگیریم ما واقعا به این سه امتیاز احتیاج داشتیم که خوشبختانه توانستیم بدست آوریم بازی من ربطی به قرار داد ندارد، اگر این قرار داد را هم امضا نمی‌کردم بهترین بازی خود را به نمایش می‌گذاشتم که خوشبختانه  توانستیم بدست آوریم بازی من ربطی  به قرار داد ندارد، اگر این قرارداد را هم امضا نمی‌کردم بهترین بازی خود را به نمایش می‌گذاشتیم ما در تیم بسیار همدل هستیم و می‌توانیم در آینده نزدیک به موفقیت‌های زیادی دست یابیم اگر امسال هم نتوانیم موفق شویم به طور قطع برای سال آینده برنامه ریزی خواهیم کرد امیدوارم بتوانیم در سال آینده به موفقیت های زیادی دست یابیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: وین ، رونی ، اثبات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار