معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه19، از برپایی سفره‌های هفت سین نوروزی در بزرگراه‌های این منطقه خبر داد.

مسعود سلیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برپایی سفره‌های هفت سین نوروزی در بزرگراه‌های منطقه19 در دستورکار معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.

این طرح به منظور افزایش چشم‌اندازهای بصری، ترسیم فرهنگ و سنت ایرانی، افزایش لذت‌های بصری شهروندان در آستانه سال 93 و همزمان با طرح استقبال از بهار اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح سفره‌های هفت سین با نمای بصری زیبا و نورپردازی‌های مناسب در ورودی‌های بزرگراه‌های منطقه19 با همکاری و مشارکت معاونت امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه19 و اداره زیباسازی این منطقه برپا خواهد شد.

سلیمی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برپایی سفره‌های هفت سین نوروزی در ورودی بزرگراه‌های خلیج‌فارس، خیابان ماهان، بزرگراه تندگویان و آزادگان، روبروی ساختمان ستادی شهرداری منطقه19از اقدامات اجرایی این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: احداث آبنمای شهری در منطقه19 در آستانه سال 93 و همزمان با طرح استقبال از بهار از جمله احداث آبنما در ناحیه یک، احداث در میدان سهیل و خیابان خلازیر واحداث آبنماهای پیش ساخته از جمله آبنمای داخل بوستان شقایق از اقدامات دیگر شهرداری منطقه19 است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: هفت ، سین ، بزرگراه ، جنوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار