محمدرضا ستایش‌فر گفت: 52 مرکز اقامتی شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها و پانسیون‌ها در سطح استان کرمانشاه به ارائه خدمت به میهمانان نوروزی می‌پردازند

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

معاون گردشگری میراث فرهنگی کرمانشاه با بیان اینکه این اماکن اقامتی با بیش از سه هزار تخت آماده سرویس‌دهی به میهمانان نوروزی هستند،گفت: بیش از یک‌هزار و 800 مدرسه در تمام سطح استان اعم از شهرستان‌های کوچک و بزرگ اماده ارائه خدمت به مسافران هستند.

ستایش‌فرافزود: این مدارس به سه دسته از مسافران از جمله فرهنگیان، کارکنان دولت و سایر اقشار عمومی در ایام تعطیلات نوروز در کرمانشاه به ارائه خدمت می‌پردازند.

این مسئول کیفیت خدمات ارائه شده توسط مراکز اقامتی استان کرمانشاه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کیفیت ارائه خدمات در سایه نظارت‌های معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان در حد مناسبی است.

وی با بیان اینکه هزینه‌های اقامت نسبت به سال گذشته تغییری نکرده، خاطرنشان کرد: در حال رایزنی با اتحادیه هتل‌داران به‌منظور گرفتن تخفیف برای مسافران نوروزی هستیم.

ستایش‌فر یادآور شد: استان کرمانشاه با توجه به استعدادها و جاذبه‌های گردشگری و تاریخی که دارد، همواره مورد استقبال گردشگران بوده و آن‌ها کرمانشاه را به‌عنوان یکی از مقاصد گردشگری خود در نظر می‌گیرند.

به گفته وی، گردشگران در نوروز 92 از وضعیت فضاسازی‌های شهری، مبلمان‌ها، سوغات‌فروشی‌ها، اماکن اقامتی کرمانشاه و برخورد افراد احساس رضایت داشته و برآیند نظرات آنان مثبت بوده است.

به گفته این مسئول، در ایام تعطیلات نوروز علاوه بر اقامت‌گاه‌های رسمی، خواب‌گاه‌های دانشجویی، خانه‌های استیجاری، مدارس منتخب و مهمان‌سراهای دستگاه‌های دولتی نیز به مسافران و گردشگران ارائه خدمت می‌کنند/س

برچسب ها: مرکز ، اقامتی ، میهمانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.