ترکیب اصلی تیم ملی تکواندوی نوجوانان برای پیکارهای جهانی و انتخابی المپیک نهایی شد.

به گزاش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ آخرین مرحله رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندوی نوجوانان برای حضور در مسابقات جهانی و کسب سهمیه المپیک نانجینگ عصر دیروز در پایان رقابت های جام باشگاه های آسیا برگزار شد.

رقابت های تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان و انتخابی المپیک نانجینگ از 29 اسفند تا ششم فروردین 93 در چین تایپه آغاز می‌شود و تیم نوجوانان ایران با 10 تکواندوکار برای حضور در این مسابقات 24 اسفند راهی این پیکارها خواهد شد.

کادر فنی تیم ملی پس از برگزاری پیکارهای انتخابی تیم ملی، مهدی اسحاقی، محمد اصلانی، هادی تیران، کامران امانلو، رضا جعفرپور، نیما معظمی، فراشد منصفی، دانیال صالحی‌مهر، امیرحسین امیدی و فرشاد غیاثی را در اوزان اول تا دهم برای حضور در این مسابقات به عنوان اعضای اصلی تیم ملی معرفی کرد.

از میان این 10 تکواندوکار سه نفر را برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک گزینش خواهد کرد. ضمن اینکه نریمان مریدانی و ابوالفضل احمدی هم اکنون در اوزان دوم و هشتم در اردوی تیم ملی به عنوان تکواندوکار ذخیره حضور دارند.

محمدرضا زوار به عنوان سرمربی، حسینعلی نعیمی و وحید عبداللهی به عنوان مربی کادر فنی اعزامی به مسابقات جهانی را تشکیل می‌دهند. در اردوی تیم ملی رمضانی ، حاجی‌پور و یاری سه مربی دیگری هستند که در کادر فنی قرار دارند و طی روزهای آینده فدراسیون از میان این نفرات یک مربی دیگر را به کادر فنی اعزامی به مسابقات جهانی اضافه می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار