رودهن/واگذاری واحدهای مسکونی مهر:

پس از تامین زیر ساخت‏‏‏ های شهری امکان پذیر است

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: واگذاری واحدهای مسکونی مهر پردیس پس از تامین زیر ساخت‏‏‏ های شهری امکان پذیر است.

سید مهدی هدایت در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: امکانات شهری در پروژه ‏های مسکن مهر پردیس تامین شده است و پس از تکمیل این امکانات، واحدها به متقاضیان تحویل می ‏شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه‏ های مسکن مهر پردیس هم از این موضوع مستثنی نیست، افزود: در سال‏ های پیش، پس از پایان ساخت مسکن در هر پروژه، تامین زیر ساخت‏‏‏ های شهری به مهم ‏ترین دغدغه مسئولان تبدیل می ‏شد.

هدایت افزود: اینک تصمیم بر این است تا واحدهای مسکونی پس از تکمیل همه امکانات و خدمات مورد نیاز برای زندگی به متقاضیان واگذار شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس تصریح کرد: به همین علت، در پروژه‏ های جدید مسکن مهر همزمان با آغاز ساخت واحدهای مسکونی، عملیات اجرایی طرح‏ های آبرسانی، گاز رسانی و برق ‏رسانی نیز آغاز شده است.

وی ادامه داد: این اقدام صورت گرفته تا همزمان با تکمیل واحدهای مسکونی، زیر ساخت‏ های شهری نیز برای اسکان جمعیت آتی منطقه آماده بهره‏ برداری باشد.

هدایت تصریح کرد: درگذشته در برخی از موارد به اصرار متقاضیان مسکن، واحدهای مسکونی آنان پیش از تامین همه خدمات و امکانات زندگی به آنان واگذار می ‏شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس اضافه کرد: این واگذاری به این نیت انجام می ‏شد تا متقاضیان در فرصتی که متولیان ذی‏ ربط برای تامین امکانات و خدمات صرف کنند، مقدمات سکونت خود را فراهم کنند.

وی ادامه داد: اغلب به خاطر اسکان زود هنگام مردم، مسئولان شهری با مشکلات عدیده‏ ای در این حوزه مواجه می‏ شدند/س.


برچسب ها: مسکن مهر ، زیر ساخت ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.