مربی تراکتورسازی تبریز در خصوص بازی این تیم مقابل الاتحاد گفت: بازی سخت و مهمی را پیش رو داریم اما ما قصد داریم که سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

کاظم محمودی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم الاتحاد عربستان تیم قوی و قدرتمند و پرافتخار آسیا است و سابقه مقام قهرمانی را نیز دارد اما بازیکنان تیم ما نیز با آمادگی کامل و بدون ترس در میدان حضور پیدا می‌کنند تا به برد برسند.

محمودی در ادامه بیان کرد: وضعیت تیم تراکتور برای بازی پیش رو مناسب است و با انگیزه لازم پا به میدان می‌گذارند تیم تراکتور به خاطر قهرمانی در جام حذفی مسئولیت سنگینی مقابل هواداران این تیم دارند.

وی در خصوص مصدومان تیم افزود: فرشید طالبی و حبیب گرگانی جزو بازیکنان مصدوم می‌باشند که متاسفانه نمی‌توانند در بازی مقابل الاتحاد حضور داشته باشند.

این دو بازیکن جزو مهره‌های اصلی تیم تراکتور محسوب می‌شوند و با نبود آنها تیم کمی دچار مشکل می‌شود.

مربی تراکتورسازی در مورد تبانی مقابل بازی با راه‌آهن اضافه کرد: این شایعه حقیقت ندارد و تبانی در کار نبود. بازیکنان ما با تمام قوا بازی کردند و از جان مایه گذاشتند ولی انگیزه لازم را برای بازی نداشتند زیرا ما قهرمان جام حذفی شدیم و بازیهای لیگ برتر برایمان اهمیت چندانی ندارد، البته باید گفت بازیکنان راه‌آهنی به خوبی در میدان ظاهر شوند و بازیکنانی با دست و پا زدن زیاد وبازی مناسب خود را نشان دادند که لایق برد هستند.

وی همچنین در ادامه گفت: برنامه‌ریزی سازمان لیگ نامناسب است که فینال جام حذفی را قبل از اتمام بازی‌های لیگ برتر برگزار کرد، براین اساس تیم ما به خاطر قهرمانی درجام حذفی وکسب سهمیه آسیایی انگیزه لازم برای بازی‌های بعدی لیگ برتر ندارد.

وی در ادامه اظهار داشت: تیم تراکتور سازی با سابقه 45 ساله، انگ تبانی براین تیم درست نیست برخی از افراد با مطرح کردن تبانی قصد دارند که تیم تراکتور سازی را به حاشیه ببرند.

محمودی تصریح کرد: به هر حال ما در لیگ قهرمانان آسیا قصد داریم به مرحله بعدی صعود کنیم تیم‌های هم گروه ما نسبت به تیم ما از امکانات بیشتری برخوردار هستند و مقایسه ما با آن‌ها اشتباه است.

وی در ادامه اظهار داشت: ما شناخت کافی نسبت به نقاط ضعف وقوت تیم الاتحاد داریم، بازی تیم الاتحاد با حریفانش را برای بازیکنان آنالیز کردیم و آماده این بازی هستیم.

گفتنی است؛ تیم فوتبال تراکتورسازی روز چهارشنبه به مصاف الاتحاد عربستان در لیگ قهرمانان آسیا می‌رود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار