مدير عامل جمعيت هلال احمر استان تهران از امداد رساني به حادثه ديدگان تصادف در محور فيروزکوه و فوت راننده کامیون حامل چوب خبر داد.

غلامرضا گنج آبادي در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اعلام خبر فوق افزود : در ساعت 31 دقیقه بامداد روز دوشنبه 5 اسفند ، حسب دریافت گزارشی مبنی بر وقوع یک مورد حادثه واژگونی یک دستگاه کامیون حامل چوب در کیلومتر 13 جاده فیروزکوه دماوند بعد از تونل هرانده ، عوامل امداد و نجات پایگاه امین آباد جمعیت هلال احمر استان تهران در شهرستان فیروزکوه بلافاصله با پتانسیل 4 نیروی کادر و داوطلب و پشتیبانی یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات به موقعیت اعزام شدند.

وي تصريح کرد : پس از برسی اولیه عوامل هلال احمر حاضر در صحنه مشخص گردید راننده کامیون به دلیل شدت حراجات وارده فوت کرده است و سرنشین دیگر کامیون که مجروح شده است در حال جنگیدن با مرگ است.
 
گنج آبادي در ادامه بيان داشت : تلاش عوامل امدادی هلال احمر برای رها سازی و نجات سرنشین دیگر که در کابین کامیون محبوس شده بود آغاز گردید که پس از یک ساعت تلاش بسیار در شرایط سخت سرنشین دیگر از مرگ نجات یافت و جسد راننده نیز به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار