پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: با وجود بازیکنان خوب در تیم فوتبال استقلال این تیم همچنان درگیر مشکلات و حاشیه‌ها است.

مهدی پاشازاده پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره بازی تیم استقلال در مقابل تیم الشباب گفت: بازی تیم فوتبال استقلال با الشباب اولین بازی جام باشگاههای آسیا است و با توجه به مشکلاتی که تیم استقلال به آن برخورده است امیدواریم گام اول را محکم بردارد.

پاشازاده بیان کرد: اکنون تیم استقلال بازیکنان خوبی دارد اما از لحاظ روحی و روانی همچنان دچار مشکل است و مشکلات فوتبال و حاشیه‌ها این تیم را درگیر کرده است و بازیکنان نمی‌توانند از لحاظ فنی خوب بازی کنند.

وی در ادامه افزود: با وجود این اختلافات و درگیری بازیکنان نمی‌توانند تمرکز کافی داشته باشند و هر باختی که صورت می‌گیرد این اختلافات شدت پیدا می‌کند وتمرکز بازیکنان را بیشتر برهم می‌زند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درخصوص برگ برنده این تیم در مقابل الشباب تصریح کرد: یک دل بودن بازیکنان واعتماد داشتن به یکدیگر بهترین برگ برنده این تیم می‌تواند باشد.

پاشازاده درباره احتمال جدایی فتح‌الله زاده از تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: تیمی که مدیر عاملش هنوز لیگ به پایان نرسیده و وضعیت قهرمانیش مشخص نشده است ساز جدایی می زند نشان می‌دهد که دچار مشکلات حاد هست و بازیکنان هم برای فصل بعد به فکر خودشان می‌افتند واین امر باعث ایجاد مشکلات جدی‌تر استقلال می‌شود و نباید امیدی به بهبودی این تیم داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار