هر چند تیم بسکتبال دانشگاه آزاد موفق به پیروزی در سومین بازی مرحله دوم لیگ نشد اما تیم ماهان با شکست مقابل هفت الماس،‌ بزرگترین لطف را به تیم تهرانی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هر چند تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در نبرد خود با پتروشیمی بندرامام موفق نبود اما شانس در پایان دور رفت مرحله دوم با تیم تهرانی یار بود و فولاد ماهان بازی خانگی در اصفهان را به هفت الماس قزوین باخت تا دانشگاه در رده دوم جدول گروه اول باقی بماند.

تکرار بازی قبل برای پتروشیمی

تیم پتروشیمی که هفته قبل با نتیجه 60 بر 55 فولاد ماهان را برده بود حریف بعدی خود را هم درست با همین نتیجه شکست داد.

پتروشیمی که دو کوارتر آخر بازی خانگی با دانشگاه آزاد را با نتیجه 19 بر 10 و 16 بر 13 واگذار کرده بود، در نهایت با نتیجه 60 بر 55 برنده شد و بدون باخت ماند.

حامد آفاق با 22 امتیاز و 5 ریباند در کنار ارسلان کاظمی با 14 امتیاز و 12 ریباند، بهترینهای پتروشیمی و محمد حسن زاده با 20 امتیاز و 16 ریباند در کنار محمد جمشیدی با 16 امتیاز و 5 پاس گل بهترینهای دانشگاه آزاد بودند.

تغییر میزبان در اصفهان

در حالی که طبق برنامه مرحله دوم قرار بود تیم هفت الماس در هفته سوم میزبان فولاد ماهان اصفهان باشد با درخواست تیمها، میزبانی این دیدار تغییر کرده و تیم هفت الماس به اصفهان سفر کرد. 

قزوینی ها با وجود از دست دادن میزبانی، نتیجه بازی را به دست آورده و اولین برد خود را با نتیجه 83 بر 68 مقابل ماهان ثبت کردند.

محمد شاهسوند با 21 امتیاز و 12 ریباند، بهترین بازیکن این دیدار بود.

همیاری تنها تیم بدون برد


تیم همیاری زنجان با شکست 57 بر 52 مقابل صنایع، تنها تیم بدون برد مرحله دوم باقی ماند. همیاری در دور برگشت لیگ باید با تیمهای مهرام، ذوب آهن و در نهایت با صنایع در ماهشهر روبرو شود. در صورت شکست زنجانی ها در  این مسابقات و باقی ماندن در رده آخر گروه،‌ دیدار ضربدری مرحله حذفی این تیم مقابل تیم قدرتمند پتروشیمی بندرامام خواهد بود. 

دیدار طولانی رده بندی

تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و افرا خلیج فارس که برای رده بندی نهم تا دوازدهم با هم مسابقه داشتند، یکی از طولانی ترین بازیهای سوپرلیگ را با دو وقت اضافه رقم زدند.
 
نتیجه بازی در وقت عادی 65 – 65 مساوی شد و وقت اضافه اول هم 74 – 74 به پایان رسید. تیم شهرداری گرگان بالاخره در وقت اضافه دوم با نتیجه 84 بر 77 برنده شد.

تیم استقلال قشم هم در یک بازی پر امتیاز با نتیجه 91 بر 66 نیروی زمینی را برد.
 
تیمهای قشم و گرگان در صورت پیروزی در دیدارهای دوم خود، موفق به حفظ سهمیه سوپرلیگی می شوند و در صورت باخت، دیدار سوم تیمها، تعیین کننده خواهد بود.  

انتهای پیام/
برچسب ها: ماهان ، دانشگاه ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار