فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی گفت: 79 واحد گشت ثابت و سیار مرزبانی، نوروز امسال اقدام به گشت‌زنی در مرزهای استان آذربایجان غربی می‌کنند.

شهرام عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی اقدامات فرهنگی، اجتماعی و امنیتی برنامه‌های نوروزی، اظهار داشت: تاکنون مرزبانان آذربایجان غربی توانسته موضوعات متنوع فرهنگی، اجتماعی و امنیتی مختلفی را در برنامه‌ها گنجانده و در مقابل سال‌های گذشته با استقبال گرم مسافران و رضایت خاطر آن‌ها را به دنبال داشته باشد.

وی تصریح کرد: ماموریت‌های ویژه‌ای برای یگان‌های مرزی استان در نظر گرفته شده که امید است به نتیجه قطعی و رضایتبخش در تعطیلات نوروزی سال جدید برسد.

عباسی با اشاره به پیش‌بینی گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی واحدهای مرزی در سراسر استان، خاطرنشان کرد: استفاده از گشت‌های مذکور ضمن افزایش ضریب ایمنی و امنیتی در محورهای مواصلاتی، کاهش تخلفات خودرویی در جاده‌ها و هرگونه امدادرسانی و خدمات‌دهی را به عموم جامعه به دنبال خواهد داشت.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از پیش‌بینی 79 واحد گشت ثابت و سیار در سراسر استان خبر داد و گفت: 23 واحد ایست و بازرسی، 16 واحد امداد و نجات جاده‌ای، 11 مورد نمایشگاه و ایستگاه‌های نقاشی و بیش از 8 هزار جلد بروشور آموزشی و موارد هشداری و امنیتی توسط یگان‌های مرزی برای پخش بین مسافران نوروزی و عموم مردم در نظر گرفته شده است./ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.